رئیس سازمان زندان‌ها: اگر دستی در زندان گرفتیم، توجه و هدایت خداوند شامل ما می‌شود

تهران (پانا) - رئیس سازمان زندان ها امروز و بصورت سرزده از زندان بندرلنگه بازدید و با زندانیان این مرکز دیدار و گفت‌وگو کرد.

کد مطلب: ۱۱۱۰۱۷۲
لینک کوتاه کپی شد
رئیس سازمان زندان‌ها: اگر دستی در زندان گرفتیم، توجه و هدایت خداوند شامل ما می‌شود

به گزارش سازمان زندان ها، حاج محمدی با حضور در جمع زندانیان گفت: اگر دستی در زندان گرفتیم، توجه و هدایت خداوند شامل حال ما می شود.

وی تصریح کرد: در نظام‌اسلامی توجه به کرامت انسانی و حقوق شهروندی زندانیان یک اصل است.

وی گفت: فلسفه زندان در ایران علاوه بر اجرای مجازات حبس، بازاجتماعی نمودن و ایجاد زمینه های لازم برای بازگشت زندانی به زندگی سالم و جامعه است.

رئیس سازمان زندان ها اظهار داشت: هرچند زندان ذاتاً جای خوبی نیست اما این فرصت را برای شما فراهم نموده است که با نزدیک شدن به خداوند متعال و تفکر در اعمال و رفتار گذشته، شخصیت خود را بازسازی و ایمان خود را تقویت کنید.

رئیس سازمان زندان ها در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در دوره تحول قضایی توجه ویژه ای به کاهش جمعیت کیفری زندان ها شده است و این فرصت برای زندانیان فراهم‌ است که در صورت اصلاح رفتار و متنبه شدن از ارفاقات و تسهیلات قضایی بهره مند شوند.

عضو شورای عالی قوه قضائیه تصریح کرد: زندان آثار منفی بر خانواده های زندانیان دارد و تلاش می کنیم ضمن ایجاد شرایط لازم برای بازگشت سریعتر شما به آغوش خانواده، حمایت های لازم را از این خانواده ها توسعه دهیم.

وی تصریح کرد: رفع آثار منفی زندان بر خانواده های زندانیان نیازمند حمایت نهادهای متولی است.

رئیس سازمان زندان ها با حضور در این مرکز ضمن دیدار با زندانیان و رسیدگی به مشکلات و درخواست های آنان، از قسمت های مختلف این زندان نیز بازدید و روند فعالیت ها را مورد ارزیابی قرار داد.

شایان ذکر است همزمان با حضور رئیس سازمان زندان ها در زندان بندرلنگه، معاونان وی نیز از زندان های میناب و رودان بازدید کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار