معاون وزیر کشور در نشست با فعالان اقتصادی گیلان:

بهبود شرایط اقتصادی و گذر از مشکلات نیازمند تلاش مضاعف است

مهمترین عامل و منشاء اقدامات غیرقانونی، رانت ها و فسادها، برداشت سلیقه ای از قانون است

رشت (پانا ) - معاون هماهنگی امور اقتصادی وزیر کشور با بیان اینکه نباید اقدامات بانک ها منجر به تعطیلی واحدهای تولیدی شود، گفت: برای گذر از مشکلات و بهبود شرایط اقتصادی، نیازمند تلاش مضاعف هستیم.

کد مطلب: ۱۱۱۰۱۶۰
لینک کوتاه کپی شد
بهبود شرایط اقتصادی و گذر از مشکلات نیازمند تلاش مضاعف است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ دکتر بابک دین پرست غروب امروز (پنجشنبه) در نشست با فعالان اقتصادی استان گیلان، افزود: با تعطیلی هر واحد تولیدی صدها و هزاران نفر نیز بیکار می شوند و آسیب های مختلفی را به همراه دارد؛ از این رو باید به واحدهای تولیدی دارای صلاحیت و اهلیت، کمک شود.

وی با اشاره به اینکه در جنگ اقتصادی قرار داریم، تصریح کرد: برای گذر و بهبود از شرایط، نیازمند تلاش مضاعف هستیم.

وی با اشاره به تحریم‌های ظالمانه دولت آمریکا و هم‌پیمانانش، به استقلال خواهی ملت ایران اشاره و اضافه کرد: مردم ایران اسلامی پای این شعار ایستاده اند.

دین پرست با بیان اینکه نباید اقدامات بانک ها منجر به تعطیلی واحدهای تولیدی شود، اظهار کرد: در جنگ اقتصادی، هر واحد تولیدی، یک منبع تامین مایحتاج بسیاری از افراد است که باید حفظ شود.

وی اظهار کرد: پرداخت حقوق به چندین هزار نفر در یک واحد تولیدی کار بسیار مشکلی است و براین اساس باید به تولیدکنندگان کمک و مشکلات واحدهای تولیدی را برطرف کرد.

پیش از ظهر امروز نیز معاون وزیر کشور با همراهی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان و شمار دیگری از مدیران، از چندین واحد دانش بنیان در شهرک نیمه صنعتی فشتام رشت بازدید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار