رئیس سازمان دانش آموزی هرمزگان:

نشست هماهنگی انتخابات مجلس دانش آموزی استان برگزار شد

هرمزگان(پانا)- رئیس سازمان دانش آموزی هرمزگان گفت: جلسه هماهنگی و توجیهی جهت برگزاری انتخابات مجلس دانش آموزی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۰۱۳۰
لینک کوتاه کپی شد
نشست هماهنگی انتخابات مجلس دانش آموزی استان برگزار شد

اسماعیل خرامیده عصر امروز در گفتگو با خبرنگار پانا گفت: برابر تقویم اجرایی و با توجه به این که موضوع برگزاری انتخابات مجلس دانش آموزی بصورت الکترونیکی برای اولین بار برگزار می گردد، یکی از مهم ترین فرآیند برگزاری این انتخابات توجیه و آموزش دانش آموزان ، مربیان و مسئولین سازمان دانش آموزی شهرستان ها و مناطق می باشد.

وی در ادامه افزود: در راستای توجیه عوامل، اقدامات خوبی تا کنون بعمل آمده که از مهم ترین آن؛ ایجاد گروه مجمع شورای دانش آموزان در بستر شبکه شاد بصورت جداگانه پسرانه و دخترانه که مورد استقبال دانش آموزان قرار گرفت، می توان نام برد.

خرامیده خاطر نشان ساخت: در جهت برگزاری انتخاباتی سالم و شفاف نشستی با معاون محترم پرورشی و فرهنگی اداره کل نیز برگزارگردید که بسیار مفید فایده بود.

وی در ادامه گفت: کلیه مسئولین سازمان دانش آموزی سراسر استان به این آمادگی رسیدند که فرآیند برگزاری انتخابات را به نحو مطلوبی مدیریت نمایند.

رئیس سازمان دانش آموزی هرمزگان تاکید کرد : از وظایف مهم و اساسی مسئولین سازمان دانش آموزی سراسر استان است که به دقت نسبت به توجیه مستمر دانش آموزان اقدام نمایند و جهت رفع هر گونه ابهام تلاش لازم بعمل آورند.

لازم به ذکر است، انتخابات مجلس دانش آموزی در استان هرمزگان از ساعت ۸ صبح ۱۵ مردادماه ۹۹ بصورت الکترونیکی برگزار می گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار