معاون استاندار مرکزی :

ساعات فعالیت ادارات استان مرکزی از روز شنبه کاهش پیدا می کند

تهران (پانا) -  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی از کاهش ساعت کار ادارات استان از روز شنبه چهارم مرداد ماه از ساعت ۶ و چهل و پنج دقیقه صبح تا ۱۳ و ۳۰ دقیقه ظهر در استان خبرداد.

کد مطلب: ۱۱۱۰۱۲۰
لینک کوتاه کپی شد
ساعات فعالیت ادارات استان مرکزی از روز شنبه کاهش پیدا می کند

به گزارش مهر، بهروز اکرمی در نشست قرارگاه پدافند زیستی استان مرکزی در اراک، اظهار کرد: در بحران کرونا در اسفندماه سال گذشته و فروردین ماه امسال استان مرکزی دومین استان درگیر این بیماری بود اما تنها درصد کمی از بیماران کرونا در بیمارستان آیت الله خوانساری اراک بستری بودند اما امروز به دلیل افزایش تعداد مبتلایان به کرونا ویروس ۲ بیمارستان خوانساری و امیر المومنین اراک کاملاً اشغال شده است.

وی ادامه داد: در شرایط امروز استان تعدادی از کادر درمان به دلیل ابتلاء به این ویروس فوت و قرنطینه شدند و مسلماً نیازمند تصمیمات سختگیرانه به منظور پیشگیری از این ویروس هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: تالار باغ و تالارهای عروسی در سراسر استان تا پایان مرداد ماه تعطیل است و اتاق اصناف، فرمانداران، دهیاری‌ها و بخشداری‌ها باید نسبت به این مساله نظارت لازم را انجام دهند.

به گفته وی بنا بر دستور العمل کشوری نماز جمعه در شهرهای قرمز برگزار نمی‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با اشاره به نا مناسب خواندن وضعیت پارک‌ها در شرایط کرونا عنوان کرد: در این حوزه باید تدابیر ویژه توسط شهرداری‌ها اتخاذ شود.

اکرمی عنوان کرد: ضدعفونی کردن شهرها و روستاهای استان باید آغاز شود و شهرداری‌ها، دهیاری‌ها، سپاه و ارتش در این حوزه وارد عمل شوند.

به گفته وی با توجه به شرایط نامناسب بیماری کرونا هیچ نوع مراسمی در عید قربان و غدیر در استان برگزار نمی‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی افزود: بنا بر گزارش‌های مردمی کارگزاری‌های بورس و شهربازی‌ها با تجمعات مواجه هستند و فرمانداران شهرستان‌ها باید این مسائل را نظارت کنند.

اکرمی نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در پمپ بنزین‌ها را از جمله وظایف شرکت پخش فرآورده‌های نفتی برشمرد.

وی گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بانک‌ها با مسئولیت سرپرست بانک‌ها در استان است و نیز در مطب‌ها رعایت این موارد بر عهده نظام پزشکی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار