امام جمعه شهر گلستان :

خبرنگاران با قلم خود امید در جامعه را افزایش دهند

بهارستان(پانا)- امام جمعه بخش گلستان در نشست خبری با خبرنگاران گفت:اطلاع رسانی و بیان نقطه نظر و نقد منصفانه از وظایف اصلی اصحاب رسانه است.

کد مطلب: ۱۱۱۰۱۰۳
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاران با قلم خود امید در جامعه را افزایش دهند

حجت‌الاسلام نورپور امام جمعه بخش گلستان گفت: خبرنگاران تاثیرگذارترین اقشار جامعه هستند چرا که با اطلاع رسانی دقیق و دلسوزانه بیانگر تلاش ها و خدمات مسئولین هستند.

او گفت:اصحاب رسانه گوش شنوا جامعه هستند چرا که با قلم خود همواره رابط بین مردم و مسئولین هستند در واقع امانت دار جامعه،چشم بینا و گوش شنوا مردم و مسئولین هستند.

نورپور ادامه داد:با توجه به شراط ویژه ای که در جامعه حاکم است خبرنگاران باید با قلم خود با ایجاد انگیزه،امید را در جامعه در بین مردم افزایش داده و زنده نگه دارند.

محمود نورپور گفت: اصحاب رسانه باید بازگو کنند دستاوردها و خدمات ارزنده نظام در بین مردم و به خصوص نسل جوان باشند و همین طور با قلم خود وحد و همدلی را در جامعه تقویت کنند و ترویج کننده مبانی دینی باشند.

امام جمعه بخش گلستان با اشاره به سالروز اقامه اولین نماز جمعه گفت: نماز جمعه از برکات و یادگاری های امام (ره) است و بعد از انقلاب یکی از رویکرد ها و رویش ها انقلاب اقامه نماز وحدت آفرین جمعه است که اکنون در 900 شهر اقامه می شود وخطبه های نماز جمعه ذکرالله و بصریت زا می باشد که اتفاق و انسجام را در جامعه تقویت می کنند.

او با اشاره به نقش کلیدی نماز جمعه در طول 8 سال دفاع مقدس گفت:در دوران هشت سال دفاع مقدس نقش کلیدی در پیروزی و خنثی سازی توطئه ها داشته است و بسیج عمومی برای جبهه‌های جنگ بود و رزمنده‌ها از نماز جمعه حرکت می‌کردند و در جبهه‌ها حضور می‌یافتند.

نورپور ادامه داد: در رزمایش مواسات ستاد نماز جمعه در بخش گلستان بسیار خوش درخشیده که بیش از هزار بسته بهداشتی و غذایی در بین نیازمندان و اقشار آسیب پذیر تهیه و توزیع شد و تا زمانی که این ویروس منحوس در کشور وجود داشته باشد این اقدامات همچنان هم ادامه خواهد داشت.

امام جمعه بخش گلستان افزود: پیشوایان دینی ما اهمیت و جایگاه ویژه برای جوانان قائل بودند و جوانان ما امروز در معرض هجمه های فرهنگی قرار دارند و وظیفه نهاد های فرهنگی و مسئولین است که نسبت به آینده جوانان چاره اندیشی کنند و از ظرفیت آنان استفاده کنند و ستاد نماز جمعه شهر گلستان هر هفته از ظرفیت جوانان و نوجوانان به عنوان مکبر و قاری استفاده می کند و همین امر سبب شده تا جوانان نسبت به حضور در نماز جمعه تشویق شوند و حضور آنان پر رنگ شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار