شاد فرصتی تخصصی برای تداوم تعلیم و تربیت

بیرجند(پانا)- خطیب جمعه درمیان عنوان کرد شبکه شاد شبکه تخصصی است که فرصت تعلیم و تربیت دانش آموزان استان را برای تمام ایام سال فراهم کرده است.

کد مطلب: ۱۱۱۰۰۸۲
لینک کوتاه کپی شد
شاد فرصتی تخصصی برای تداوم تعلیم و تربیت

حجت الاسلام مصیب خزاعی امام جمعه شهرستان درمیان درنشست مشترک معاونین اداره کل با مدیران شهرستان ها و مناطق استان که در اردوگاه گزند درمیان برگزار شد، اظهار کرد: آموزش و پرورش رسالتی خطیر و حساس در جامعه بر عهده دارد که تحقق آن نیازمند معلمین فرهیخته، مومن، متعهد، هنرمند و متخصص در بدنه آن است که بحمدا.... معلمان استان به این خصائص آراسته هستند.
او؛ از شبکه شاد به عنوان شبکه ای تخصصی یاد کرد که فرصت تعلیم و تربیت در تمام ایام سال را فراهم کرده است و افزود: نباید دانش آموزان احساس کنند که با تعطیلی مدارس به دلیل شیوع بیماری کرونا فرایند تعلیم و تربیت نیز تعطیل شده است.
امام جمعه شهرستان درمیان؛ تصریح کرد: معلمین قبل از ارائه مطالب آموزشی باید به رسالت اصلی خود که همان پرورش روح و جسم دانش آموزان و تکریم مکارم اخلاق است؛ توجه داشته باشند.
حجت الاسلام خزاعی تحصیل علم بدون اخلاق و عمل را بی ارزش دانست و اضافه کرد: علمی انسان را به کمال نزدیک می کند که آراسته به مکارم اخلاق بوده و با عمل توأم باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار