اعلام تاریخ جدید برگزاری کنکور ارشد ۹۹

تهران (پانا) - سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص افزایش روزهای برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1399 اطلاعیه صادر کرد.

کد مطلب: ۱۱۱۰۰۶۵
لینک کوتاه کپی شد
اعلام تاریخ جدید برگزاری کنکور ارشد ۹۹

سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: ضمن آرزوی سلامتی و تندرستی برای داوطلبان عزیز، به اطلاع می‌رساند به منظور مساعدت و همراهی بیشتر با داوطلبان و رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله ایجاد فرصت مناسب برای ضدعفونی کردن فضا، امکانات و تجهیزات از سوی حوزه‌های برگزاری آزمون و همچنین به منظور جلوگیری از تراکم جمعیتی داوطلبان در حوزه‌ها برای کاهش حداکثری انتشار ویروس کرونا، این سازمان در راستای تدابیر اتخاذ شده جهت ارتقا ایمنی حوزه‌ها و به تبع آن داوطلبان اقدام به افزایش روزهای برگزاری آزمون از 2 روز به 3 روز (از پنجشنبه 99/05/16 لغایت شنبه 99/05/18) نموده است. به عبارتی آزمون رشته‌های امتحانی شناور (رشته‌های امتحانی دوم) از عصر روز پنجشنبه مورخ 99/05/16 به صبح شنبه مورخ 99/05/18 منتقل گردیده است.

لذا از داوطلبان تقاضا می‌شود با توجه به زمان اعلام شده و هم چنین سایر جزئیات و اطلاعاتی که در اطلاعیه پرینت کارت شرکت در آزمون که در تاریخ 1399/5/6 در درگاه اطلاع رسانی این سازمان منتشر می‌گردد در جلسه آزمون شرکت نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار