کمتراز 45 روز به باز گشایی مدارس نمانده است مدیران برنامه ریزی کنند.

شهرکرد (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش برآمادگی جدی مدیران برای بازگشایی مدارس تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۱۰۰۶۱
لینک کوتاه کپی شد
کمتراز 45 روز به باز گشایی مدارس نمانده است مدیران برنامه ریزی کنند.

فرحناز قائد امینی مدیر کل آموزش و پرورش استان چهارمحال وبختیاری در جلسه ویدئو کنفرانس امروز با عوامل اجرایی حوزه پرورشی مناطق و شهرستانهای استان بر آمادگی کلیه مناطق برای بازگشایی مدارس در 15 شهریور ماه تاکید کرد و از مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق 17 گانه استان خواست که شرایط ثبت نام دانش آموزان در مدارس را بیش از پیش تسهیل کنند.

وی گفت:شرایط خاص امروز جامعه نیازمند برنامه ریزی خاص مدیران است ودر بخش تربیتی باید بیشتر از گذشته فعالیت کنیم.
او ضمن اشاره به پیچیدگی های مباحث تربیتی و تخصصی بودن آن،افزود: تعداد روشهای تربیتی به اندازه تعداد افراد جامعه است و معلمان ما می توانند با آگاهی های خود دانش آموزان را در این زمینه یاری دهند.
قائدامینی ضمن تاکید بر حذف موازی کاری ها در حوزه پرورشی ادامه داد:اگر امروز باید تغییر و تحولی انجام بشود قطعاً نقطه شروع آن در آموزش و پرورش است به گونه ای که این تغییر وتحول باید منجر به کسب نتایج بهتر گردد زیرا که مدیریت، خلق ارزشهای جدید و نتیجه گیری های بزرگ است.

در این جلسه فرج الله اعرابی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل پس از استماع سخنان فعالان حوزه پرورشی در استان به بررسی مسائل و مشکلات مناطق در حوزه پرورشی پرداخته و در این خصوص گفت: همکاران ما در حوزه پرورشی سال پرمشقتی را پشت سر گذاشتند اما با همت بالا و تلاش جدی آنان مقام ها و رتبه های برتر متعددی در سطح کشور بدست آمد که در اینجا از زحمات کلیه عزیزان تقدیر و تشکر به عمل می آید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار