امین زندگانی و ناگفته‌های زندگی ۲ جوان در «مکث»

تهران (پانا) - در هفدهمین قسمت از فصل دوم برنامه «مکث» که ‌شنبه شب ساعت ۲۲:۳۰ بعد از اخبار از شبکه دو سیما پخش خواهد شد، امین زندگانی میزبان ۲ جوان به نام‌های مهبد چشمی و محمد کیایی است.

کد مطلب: ۱۱۱۰۰۵۱
لینک کوتاه کپی شد
امین زندگانی و ناگفته‌های زندگی ۲ جوان در «مکث»

در توضیح این برنامه آمده است: «محمد کیایی با تجربه کارتن‌خوابی و اعتیاد پس از ترک حالا به افرادی که مانند گذشته خودش درگیر اعتیاد و بی‌خانمانی هستند کمک می‌کند. مهبد چشمی هم اما ظاهرا جوانی مرفه و بی‌دغدغه بنظر می رسید که به صورت اتفاقی با گروهی خیریه که به کارتن‌خواب‌ها کمک می‌کردند همراه و به اصطلاح در این گروه پاگیر شده و این زمینه آشنایی و رفاقتش با کیایی می‌شود. حالا این دو دوست با گذشته‌ای متفاوت اما هدفی مشترک، سال‌هاست رفاقت و در یک جبهه همکاری می‌کنند.»

سری جدید برنامه «مکث» همچون برنامه مناسبتی که در ماه مبارک رمضان پخش شد با نگاه ویژه به کرونا سراغ قصه‌های اجتماعی می‌رود، قصه‌های آدم‌ها و موقعیت‌هایی که قبل و بعد از کرونا حال و روزشان عوض شده است.

این برنامه اجتماعی به صورت گپ و گفت میان هنرمندانی نظیر امیرمحمد زند، گلاره عباسی، رضافیاضی، سپند امیرسلیمانی، امین زندگانی، سعید شیخ‌زاده، پرویز پورفلاحی، رضا رفیع، فریبا متخصص، فرناز رهنما، الهام پاوه‌نژاد، داریوش کاردان، رسول نجفیان، گیتی خامنه، مریم سعادت، رضا رفیع و صاحبان داستان‌های اجتماعی مربوط به کرونا ضبط و پخش می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار