تجلیل از برگزیدگان استانی جشنواره نوجوان سالم بخش جلگه رخ

جلگه رخ(پانا)-مراسم تجلیل ازمقام آوران استانی نهمین جشنواره نوجوان سالم در اداره آموزش و پرورش جلگه رخ برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۰۹۹۷۲
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل  از برگزیدگان استانی جشنواره نوجوان سالم بخش جلگه رخ

به همت معاونت پرورشی اداره آموزش و پرورش رخ، مراسم تجلیل از برگزیدگان استانی نهمین جشنواره نوجوان سالم، با حضور رئیس آموزش و پرورش جلگه رخ، بخشدار و تعدادی از مسئولین منطقه برگزار شد.

در این مراسم محمود قهار رئیس اداره آموزش و پرورش رخ گفت: نهمین جشنواره نوجوان سالم با رویکرد پیشگیری از آسیب های اجتماعی وکنترل وکاهش نرخ رفتارهای پرخطر ،در قالب خلاقیت، ابتکارات و...درسطح استان برگزار و دانش آموزان ، فرهنگیان و اولیا آثار خود را در زمینه های نقاشی، انشاء، مقاله، عکس، روزنامه دیواری وایده پردازی و... به دبیرخانه جشنواره ارائه کردند.

قهار ضمن تقدیر وتشکر از دانش آموزان و فرهنگیان شرکت کننده در جشنواره افزود: امسال از 65 اثر راه یافته به دبیرخانه منطقه ای،16 اثر برتر به دبیرخانه استانی جشنواره ارسال شد که دانش آموزان وفرهنگیان منطقه جلگه رخ موفق شدند در رشته تولید محتوا و پوستر به ترتیب مقام اول و سوم استان را کسب کنند.

در پایان این مراسم از زینب علیزاده دانش آموز دبستان حضرت آسیه در رشته تولید محتوا با مقام اول استانی و رویا احمدی هنر آموز هنرستان بنت الهدی رباط سنگ در رشته پوستر با مقام سوم استانی تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار