جلسه مقابله با آسیب های اجتماعی در شرایط شیوع ویروس کرونا در جلگه رخ برگزار شد

جلگه رخ(پانا)- جلسه شورای آموزش و پرورش جلگه رخ با رویکرد آسیب های اجتماعی در شیوع ویروس کرونا، برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۰۹۹۷۱
لینک کوتاه کپی شد
جلسه مقابله با آسیب های اجتماعی در شرایط شیوع ویروس کرونا در جلگه رخ برگزار شد

جلسه شورای آموزش و پرورش جلگه رخ با حضور رئیس آموزش و پرورش جلگه رخ، بخشدار منطقه و سایر اعضا برگزار شد. در این جلسه آسیب های اجتماعی با رویکرد توجه به شیوع ویروس کرونا بررسی شد.

محمود قهار رئیس آموزش و پرورش منطقه جلگه رخ در این جلسه گفت: متاسفانه به مانند سایر کشورهای جهان، کشور عزیز ما چند ماه است که در گیر ویروس کرونا است. این شرایط، خانواده ها و بویژه دانش آموزان را در معرض آسیب های متعددی قرار داده است. ما نباید از این آسیب ها در این شرایط دشوار غفلت کنیم.

قهار افزود: برای مقابله با این آسیبها نیاز به نهضت فراگیر داریم و باید از تمام ظرفیت های منطقه، امکانات و توانایی های مشاوران، دبیران و دانش آموزان استفاده کنیم تا به مدد الهی با شکست کرونا دانش آموزان را به سلامت از این شرایط سخت عبور دهیم.

علی رضوانی بخشدار جلگه رخ ضمن تشکر از برگزار کنندگان این جلسه گفت: دانش آموزان نیروهای موثر و سرمایه های این کشور هستند و درآینده نزدیک، ادره کشور به دست آنان خواهد بود .از این رو بسیار مهم است که ما در شرایط بروز حوادث و یا شیوع امراضی چون کرونا با درک درست آسیبها، خانواده ها و دانش آموزان را ایمن کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار