ایجاد اشتغال برای روستائیان با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام راحل

زنجان (پانا) - رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان زنجان از ایجاد اشتغال برای روستائیان با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام راحل خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۰۹۹۱۳
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد اشتغال برای روستائیان با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام راحل

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، اسماعیل آقاجانلو اظهار کرد: بنیاد برکت در راستای خدمت به مستضعفین و خانواده‌های بی‌بضاعت زیر نظر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) در دیگر استان‌ها، فعالیت خود را از چند سال پیش آغاز کرده و در زمینه ایجاد اشتغال پایدار روستایی وارد عمل شده است.

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان زنجان افزود: ستاد اجرایی فرمان امام با توجه به ضرورت ایجاد اشتغال پایدار برای روستانشینان با تلاش و راهنمایی‌های انجام شده، فعالیت‌های جهادی خود را در این حوزه آغاز کرده است.

وی ادامه داد: در همین راستا پس از شناسایی ظرفیت‌ها و مزیت‌های نسبی مناطق هدف و تایید در کمیته توسعه اشتغال نسبت به پرداخت تسهیلات در سه قالب فردی با مبلغ 400 میلیون ریال با عنوان طرح سحاب، اشتغال سه تا پنج نفر تحت عنوان طرح آسمان و ارائه مبلغ تسهیلات 400 تا 3 هزار میلیون ریال و برای تکمیل فرآیند چرخه تولید تحت عنوان طرح آفتاب با مبلغ 3 هزار میلیون ریال تا 30 میلیارد ریال اقدام می‌شود.

آقاجانلو گفت: به منظور سهولت انجام کار، در سطح شهرستان زنجان تعداد سه تسهیل‌گر انتخاب شده که پس از تایید طرح‌ها و اهلیت سنجی متقاضیان در روستا، درخواست‌ها را ثبت می‌کنند.

وی افزود: طرح‌ها و پروژه‌ها، پس از بررسی و تایید در کارگروه‌های بخشی و روستایی به کمیته توسعه اشتغال شهرستان ارجاع شده و پس از تایید برای تکمیل پرونده بانکی، تسهیل‌گران فوق‌الذکر با مراجعه به بانک اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار