ظرفیت سفیران سلامت دانش‌آموزی استان بوشهر برای کنترل و پیشگیری کرونا

بوشهر(پانا)_رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت در مسیر کنترل و پیشگیری کرونا سفیران سلامت دانش‌آموزی استان بوشهر می‌توانند کمک زیادی بکنند بنابراین از این ظرفیت استفاده شود.

کد مطلب: ۱۱۰۹۹۰۶
لینک کوتاه کپی شد
ظرفیت سفیران سلامت دانش‌آموزی استان بوشهر برای کنترل و پیشگیری کرونا

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ، سعید کشمیری در نشست با مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار کرد : آموزش و پرورش به عنوان نهادی که بیش‌ترین ارتباط با دانش آموزان و خانواده‌ها دارد می‌تواند پیام‌های بهداشتی برای پیشگیری از کرونا را به بهترین شکل به آن‌ها برساند و بیش‌ترین تأثیر نیز بر روی خانواده‌ها از طریق دانش آموزان بگذارد.
وی بابیان اینکه پیام مودت و انرژی‌بخش شما را به مدافعان سلامت خواهم رساند اضافه کرد: مدافعان سلامت با همه محدودیت‌ها و کمبودها در این شرایط سخت با تمام توان به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند بنابراین مردم نیز به خاطر آن‌ها با رعایت نکات بهداشتی در مسیر کنترل و پیشگیری کرونا تلاش بیشتری بکنند.
کشمیری بابیان اینکه راه‌حل درمان کرونا در بیمارستان و داروخانه‌ها نیست بلکه در دل جامعه است افزود: ویروس کرونا را تصمیم‌های سیاسی، امنیتی، مذهبی و اجتماعی کنترل می‌کند و نه پزشکی و نقش پزشکان در هنگام تعلل سیاسیون برجسته می‌شود که خود آن‌ها هم قربانی تعلل می‌شوند.
وی بابیان اینکه تا در راه مبارزه با کرونا به یک منطقه امنی برسیم راه طولانی در پیش داریم اظهار کرد: در حال حاضر برای مبارزه، کنترل و پیشگیری از کرونا استفاده از ماسک، استفاده از تهویه مناسب، جلوگیری از برگزاری هرگونه تجمع ازجمله عروسی و عزاداری و شرکت نکردن در دورهمی ها است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: در زمان شیوع کرونا شاهد تبلور همدلی و هماهنگی بین بخشی و بسیج عمومی مردم بوده‌ایم و انتظار است این همدلی و هماهنگی برای کنترل و پیشگیری از ویروس روزبه‌روز بیشتر شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر نیز گفت: کادر درمان دانش آموزان دیروز ما بوده‌اند و ما نیز مانند سابق در کنار این عزیزان برای مبارزه با ویروس کرونا با تمام توان خواهیم ایستاد.
علیمراد کرمی از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر مدافعان سلامت در مبارزه با کرونا تشکر و قدردانی کرد و اظهار کرد: با تلاش کادر درمان استان بوشهر روند ابتلا به بیماری کرونا در استان روبه بهبود است.
وی ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدای سلامت استان بوشهر تصریح کرد: کادر درمان برای حفظ سلامت مردم از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌اند و حتی جان خود را برای حفظ سلامتی مردم نثار کرده‌اند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر خاطرنشان کرد: هر جا لازم باشد برای همکاری با کادر درمان استان بوشهر حاضر هستیم و با تمام توان ورود خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار