مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه :

امسال آموزش و پرورش پروژه مهر متفاوتی را تجربه خواهد کرد

کرمانشاه (پانا) – مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت امسال آموزش و پرورش پروژه مهر متفاوتی را تجربه خواهد کرد و باید به گونه ای برنامه ریزی شود که این تفاوت تاثیر منفی بر یادگیری و رفتار دانش آموزان نداشته باشد.

کد مطلب: ۱۱۰۹۹۰۱
لینک کوتاه کپی شد
امسال آموزش و پرورش پروژه مهر متفاوتی را تجربه خواهد کرد

مجید یزدان پناه در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به نقش موثر رسانه در آگاهی رسانی و کیفیت بخشی به عملکرد دستگاه های مجری، اعلام کرد: در سال تحصیلی گذشته استان کرمانشاه در ساماندهی نیروی انسانی رتبه اول و در شاخص های عمومی و اختصاصی رتبه دوم کشوری را کسب کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش توضیح داد: در استان کرمانشاه معاونین اداره کل هر کدام به عنوان معین چند منطقه منصوب شده اند و با این شیوه به امورات تمامی مناطق با سرعت و دقت نظر بیشتری رسیدگی می شود.

این مقام مسوؤل در ادامه سخنانش افزود: در هر وضعیتی، قرمز،زرد یا سفید شروع سال تحصیلی پانزدهم شهریور ماه است.

وی تاکید کرد:ما برای هر سه پازل برنامه ریزی کرده ایم،اگر تمام کرمانشاه در وضعیت قرمز باشد در فضای شبکه شاد،خود آموزهای پاییزی و شبکه استانی آمادگی برقراری ارتباط با دانش آموزان را داریم.

مجید یزدان پناه درباره اعلام وضعیت زرد در استان گفت:در این صورت دانش آموزان با نصف ظرفیت و یک روز در میان در کلاس ها برای آموزش دروس تخصصی حاضر می شوند و برای آموزش دروس غیرتخصصی از شبکه شاد و برنامه های تلویزیونی استفاده خواهند کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش تصریح کرد:حتی در وضعیت سفید و حضور تمامی دانش آموزان در کلاس درس،ظرفیت ارزشمند شبکه دانش آموزی شاد برای اطلاع رسانی حفظ خواهد شد.

وی در پایان سخنانش اعلام کرد:استان کرمانشاه در ثبت نام دانش آموزان و فرهنگیان در شبکه شاد رتبه اول کشور را کسب کرده و تا کنون 88 درصد دانش آموزان،100 درصد مدیران و 99 درصد معلمان عضو این شبکه شده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار