مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان : در زمینه فضای مجازی و محتوای تولیدی می‌توانیم با کمک بنیاد حفظ ارزش های دفاع مقدس به اهداف مشترک برسیم

اصفهان ( پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان در جلسه با مسئولین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس عنوان کرد در زمینه فضای مجازی و محتوای تولیدی می توانیم با کمک بنیاد حفظ ارزش های دفاع مقدس به اهداف مشترک برسیم.

کد مطلب: ۱۱۰۹۸۱۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان ظهار کرد: دستگاه پهن پیکر آموزش و پرورش ظرفیت‌های زیادی دارد که می تواند در کنار بنیاد حفظ ارزش های دفاع مقدس ، اقدامات موثری در زمینه چهل سالگی دفاع مقدس داشته باشد.

وی افزود: اگرچه به خاطر ویروس کرونا با محدودیت هایی مواجه هستیم و خانواده‌ها نگران فرزندان خود هستند ؛ اما در زمینه فضای مجازی و محتوای تولیدی می‌توانیم با کمک عزیزان بنیاد حفظ ارزش های دفاع مقدس مثمر ثمر باشیم تا به اهداف مشترک برسیم.

سردار مجتبی شیروانیان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان هم در این جلسه خاطر نشان کرد: امیدوارم شرایط کنونی با از بین رفتن کرونا تمام شود و بتوانیم در برنامه ریزی چهل سالگی دفاع مقدس بهترین عملکرد را داشته باشیم. البته این برنامه ریزی با همراهی مجموعه آموزش و پرورش کامل می‌شود، چرا که این دستگاه سرمایه بزرگی از ملت ایران را در اختیار دارد و تلاش می کنیم توفیق پاسداری از این سرمایه ها را داشته باشیم و بتوانیم وظیفه‌ای که در قبال آنها داریم را انجام دهیم.

مهدی اسماعیلی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان نیز در این دیدار تصریح کرد: قصد داریم جشنواره تولید محتوای الکترونیکی را برگزار کنیم. در کانال های شبکه شاد محتوای خوبی توسط دانش آموزان و معلمین تهیه شده و در حال حاضر این کانال ها فرصت های خوبی برای ایجاد ارتباط با دانش آموزان و خانواده های آن هاست. جشنواره تولید محتوای الکترونیکی چهلمین سال جنگ تحمیلی با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس می تواند اقدامی جدید برای جامعه باشد و اگر با شروع سال تحصیلی جدید فیلم‌هایی در حدود ۳ دقیقه تولید و در اختیار دانش‌آموزان قرار گیرد مطمئناً تاثیر بسزایی در زندگی آنها خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار