بمناسبت سالروز ازدواج حضرت (علی) و حضرت فاطمه(س)

جلسه آموزشی طرح تحکیم خانواده در آموزش وپرورش املش تشکیل شد

رشت (پانا) - جلسه آموزشی طرح تحکیم خانواده با حضور امام جمعه محترم املش ،مدیر آموزش وپرورش و تعدادی از اولیا در سالن اجتماعات این مدیریت برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۰۹۷۸۹
لینک کوتاه کپی شد
جلسه آموزشی طرح تحکیم خانواده در آموزش وپرورش املش تشکیل شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان، حجت الاسلام والمسلمین علی رنجبر امام جمعه محترم املش ضمن تبریک سالروز ازدواج حضرت (علی) و حضرت فاطمه(س) با بیان اینکه خانواده نقش اساسی در جامعه دارد گفت: توجه خانواده ها به احکام الهی و دین مبین اسلام سلامت خانواده و جامعه را تضمین خواهد کرد.

وی با اشاره به اهمیت نقش خانواده در تربیت و آموزش افراد افزود: کانون گرم خانواده مهمترین عامل در تربیت است که باید به آن توجه بیشتر شود تا جوانان و نوجوان از آسیب های اجتماعی بخصوص تهاجم فرهنگی غرب در امان بمانند.

حجت الاسلام رنجبر در پایان سخنانش تصریح کرد: امروز دشمن با تمام قوا و ابزار برای کمرنگ کردن ارزش های دینی و اعتقادات جوانان و نوجوانان تلاش می کند تا فرزندان این مرز بوم را از باورهای دینی دور کند و با کمرنگ کردن اعقادات آنها به اهداف شوم خود در ایران اسلامی دست یابد که در این راستا هوشیاری و توجه خانواده ها ضروری است.

در ادامه قاسم احمد پور مدیر آموزش و پرورش نیز ضمن خیر مقدم و تبریک سالروز ازدواج حضرت (علی) و حضرت فاطمه(س) گفت: تربیت صحیح در مسیر احکام الهی و توسل به قرآن علاوه بر تحکیم خانواده باعث ساختن یک جامعه دینی و ارزشی خواهد شد و پدران و مادران فضای مناسبی را برای فرزندان خود فراهم و اخلاق را در تربیت و آموزش آنها سرلوحه قرار دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار