مدیر دانش آموزی استان کردستان به پانا خبر داد:

با حضور مدیرکل آموزش و پرورش کردستان: نشست ستاد اجرایی انتخابات الکترونیکی دهمین دوره مجلس و شورای دانش آموزی استان برگزارشد

سنندج(پانا) احضور مدیرکل آموزش و پرورش کردستان، دومین نشست ستاد اجرایی انتخابات الکترونیکی دهمین دوره مجلس و شورای دانش آموزی استان برگزارشد.

کد مطلب: ۱۱۰۹۷۵۷
لینک کوتاه کپی شد
با حضور مدیرکل آموزش و پرورش کردستان: نشست ستاد اجرایی انتخابات الکترونیکی دهمین دوره مجلس و شورای دانش آموزی استان برگزارشد

صبح امروز دومین نشست ستاد اجرایی انتخابات الکترونیکی دهمین دوره مجلس و شورای دانش آموزی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان، معاونین اداره کل، مدیر دانش آموزی استان، نماینده استانداری و سایر اعضای ستاد در سالن اجتماعات اداره کل برگزار شد.

رشید قربانی مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در این نشست بر اطلاع رسانی دقیق و به موقع برنامه های و فعالیت های حوزه شورای دانش آموزی به منتخبین شهرستان ها و مناطق تاکید کرد و گفت: باید بسترسازی مناسب برای حضور با رغبت و جدی دانش آموزان منتخب در این عرصه فراهم گردد.

حجت الله نریمانی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان نیز در این نشست با اشاره به اینکه مرحله آموزشگاهی انتخابات شورای دانش آموزی از آبان ماه 98 آغاز شده است؛ گفت: یکی از برنامه های شاخص و محوری حوزه پرورشی، برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی است که باید با جدیت هر چه بیشتر برگزار شود.

نریمانی با تاکید بر اینکه دانش آموزان منتخب استانی باید توانمند، متفکر، سخنور و واجد شرایط لازم باشند؛ اظهارداشت: در این انتخابات که به صورت دوسالانه برگزار می‌شود 14 نفر از دانش‌آموزان برای حضور در بیست و یکمین شورای دانش آموزی استان کردستان برگزیده می‌شوند.

وی افزود: با توجه به اینکه استان کردستان دارای 4 کرسی در مجلس دانش‌آموزی است از این تعداد 2 نفر از دختران و 2 نفر از پسران که بیشترین رای را کسب کرده‌اند به عنوان نمایندگان مجلس دانش‌آموزی استان معرفی می‌شوند و وارد دهمین دوره مجلس دانش‌آموزی می‌شوند.

در ادامه احمد عبداللهی، رئیس سازمان دانش آموزی استان کردستان نیز با اشاره به اینکه دهمین دوره انتخابات مجلس دانش‌آموزی در روزهای سه شنبه و چهارشنبه 14 و 15 مردادماه در کشور برگزار می‌شود، گفت: این انتخابات در کردستان در روز چهارشنبه 15 مردادماه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور، گفت: انتخابات مجلس دانش‌آموزی همواره با حضور دانش‌آموزان عضو شوراهای دانش‌آموزی در استان برگزار می‌شد که امسال با توجه به شیوع این ویروس و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی به منظور پیشگیری از شیوع کرونا، سازمان دانش‌آموزی با تهیه سامانه انتخابات و استفاده از فن‌آوری‌های نوین این انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار می‌کند.

در ادامه هریک از اعضای ستاد به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار