به دنبال وضعیت قرمز اردبیل؛ دانشگاه علوم پزشکی استان خواستار تعطیلی دو هفته‌ای شد

اردبیل (پانا)- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در پی وضعیت بحرانی و قرمز شهر اردبیل و افزایش بستری ها با شیب تند و فوتی ها پیشنهاد تعطیلی کامل و دو هفته ای شهر اردبیل را به ستاد کرونای استان ارائه داد.

کد مطلب: ۱۱۰۹۷۴۰
لینک کوتاه کپی شد
به دنبال وضعیت قرمز اردبیل؛ دانشگاه علوم پزشکی استان خواستار تعطیلی دو هفته‌ای شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، شهرام حبیب زاده، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان در پی وضعیت بحرانی و قرمز شهر اردبیل و افزایش بستری ها با شیب تند و فوتی ها، دکتر حبیب زاده سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در پی وضعیت بحرانی و قرمز شهر اردبیل و افزایش بستری ها با شیب تند و فوتی ها در اردبیل و سایر شهرهای با وضعیت قرمز پیشنهاد تعطیلی کامل و دو هفته ای شهر اردبیل را به ستاد کرونای استان ارائه کرد.

براساس اعلام ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان اردبیل در سه روز گذشته 24 نفر از مبتلایان در استان جان خود را از دست داده اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی استان اردبیل گفت: متاسفانه آمار ابتلاء، بستری‌ها، بیماران بدحال و افراد فوت شده روز به روز در استان رو به افزایش است و با توجه به خستگی و فرسایش نیروهای درمانی، وضعیت بیمارستان‌های استان بحرانی است و مردم استان باید بیش از هر زمان دیگری به سلامتی خود اهمیت دهند.

حبیب زاده، اهالی استان را به استفاده مستمر از ماسک و مواد ضدعفونی کننده، رعایت دقیق فاصله گذاری فردی و اجتماعی همچنین هشدارها و دستورات بهداشتی فرا خواند و افزود: در صورت ادامه این روند، امکان بازگشت محدودیت‌های کرونایی در شهرستان‌های دارای وضعیت قرمز افزایش می یابد، چرا که مهار این بیماری نیازمند توجه جدی همه مردم و مسئولان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار