استاندار تهران:‌ افزایش کلاس های درس به 300 مدرسه در تهران پیگیری می شود

تهران (پانا) - بندپی، استاندار تهران در نشست شورای آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به ضرورت مولدسازی دارایی های آموزش و پرورش از افزایش کلاس های درس به 300 مدرسه موجود در تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۰۹۶۸۱
لینک کوتاه کپی شد
استاندار تهران:‌ افزایش کلاس های درس به 300 مدرسه در تهران پیگیری می شود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران،شورای آموزش و پرورش شهر تهران با حضور محسنی بندپی استاندار تهران؛ فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران و سایر اعضا در محل استانداری برگزارشد.

در این جلسه انوشیروان محسنی بندپی با اشاره به لزوم توجه به وضعیت مدارس هیئت امنایی اظهار کرد: با توجه به کمبود سرانه های آموزشی و ضرورت های حوزه آموزش و پرورش تبدیل مدارس به هیئت امنایی می تواند در کاهش مشکلات موثر باشد البته در صورتی که این مدارس مستمسکی برای دریافت شهریه از دانش آموزان نشود و فقط مدیریت آن به صورت هیئت امنایی باشد.

وی ادامه داد: مولدسازی دارایی ها به نفع آموزش و پرورش باید سرعت بیشتری بگیرد و حتی جلسه فوق العاده در این زمینه برگزار شود، تا مشکلات این حوزه قدری مرتفع شود، در این راستا گروهی برای بررسی مولدسازی املاک، مستغلات و تغییر کاربری تشکیل شود تا این مهم به درستی پیگیری شود.

استاندار تهران در موردتفاهم نامه همکاری میان وزارت آموزش و پرورش و شورای عالی استان ها تصریح کرد: این تفاهم نامه زمینه را برای همکاری شوراها و شهرداری ها جهت تحقق درآمدهای مصرح در قانون شوراهای آموزش و پرورش فراهم می کند که در این زمینه شهرداری های استان تهران این آمادگی را دارند.

محسنی بندپی سپس گفت: به منظور ارتقا فضاهای آموزشی، افزایش افقی تعداد کلاس های درس به سبب قدمت مدارس به ظرفیت ۳۰۰مدرسه موجود در تهران پیگیری می شود، ضمن اینکه در قالب ظرفیت شوراهای آموزش و پرورش تا ۵درصد عوارض شهرداری به مدارس تعلق می گیرد که در این زمینه مکاتباتی با مجلس، شهرداری و غیره صورت می گیرد تا نسبت به اجرای قانون اقدامات لازم انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار