کسب رتبه اول شهر تهران در بیستمین فراخوان ملی پرسش مهر در کشور

تهران (پانا) - مجتبی ولی پوری، سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی شهر تهران از کسب رتبه اول بیستمین فراخوان ملی پرسش مهر در کشور توسط فرهنگیان و دانش آموزان شهر تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۰۹۶۷۸
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه اول شهر تهران در  بیستمین فراخوان ملی پرسش مهر در کشور

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی شهر تهران گفت: دانش آموزان هنرمند و همکاران فرهیخته شهر تهران در بیستمین فراخوان ملی پرسش مهر ریاست محترم جمهوری با کسب 6 رتبه برتر در بخش دانش آموزی و 15 رتبه برتر در بخش همکاران فرهنگی توانستند رتبه نخست کشوری را به خود اختصاص دهند.

مجتبی ولی پور در ادامه گفت: این افتخار ارزشمند را به تمامی همکاران گرامی و دانش آموزان تبریک عرضه کرده و امیدواریم نتایج پاسخگویی به دغدغه های رئیس جمهور محترم باعث رشد و بالندگی جامعه شود.

ولی پوری همچنین عنوان کرد: لازم به ذکر است این مسابقات در پاسخ به این سئوال رئیس جمهور محترم که : «آیا محیط مدرسه محیطی دلپذیر، شاد و پرنشاط است؟ برای ما بنویسید که محیط پرنشاط در مدرسه چگونه است و چه اقداماتی می ­توان انجام داد تا این محیط شاداب­ تر، دلپذیرتر و امن­ تر باشد و آن را بیشتر دوست داشته باشید.» انجام شده است که فرهنگیان و دانش آموزان تهرانی در سطوح مدرسه، منطقه، استان و کشور آثار ارزشمندی ارائه کردند که نهایتاً منجر به کسب رتبه اول در کشور شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار