همزمان با هفته تربیت بدنی؛

مسابقه نقاشی ˝ورزش محبوب من˝ در مدارس ابتدایی فارس برگزار می شود

خبرگزاری پانا: معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس ضمن اعلام برنامه های هفته تربیت بدنی در آموزش و پرورش فارس، از برگزاری مسابقه نقاشی ˝ورزش محبوب من˝ در مدارس ابتدایی فارس خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۰۵۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، محمد جعفری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برنامه های هفته تربیت بدنی از 26 مهرماه لغایت 3 تیر ماه در استان برگزار می شود که شروع برنامه های از روز 25 مهر ماه و از طریق سیستم ویدئو كنفرانس ضمن قرائت پیام معاون تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش برنامه های این هفته برای روسا ومعاونین تربیت بدنی سراسر استان تبیین می شود.
وی با بیان اینکه امسال طرح های ورزشی در دوره ابتدایی در سراسر استان و آموزش رشته های ژیمناستیك، دومیدانی، تنیس روی میز، شنا و طناب زنی برای این دانش آموزان اجرا شده است، ادامه داد: مسابقه نقاشی نیز با موضوع ورزش محبوب من در بین تمام دانش آموزان ابتدایی استان برگزار می شود كه به برگزیدگان جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس خاطرنشان کرد: بنر هایی حاوی شعارهای ورزشی، معرفی قهرمانان ورزش آموزشگاهی فارس در ادارات آموزش و پرورش و مدارس نصب و همچنین پیام های ورزشی نیز در سربرگ نامه های رسمی ادارات در این هفته درج می شود.
جعفری در ادامه از اجرای ورزش صبحگاهی به صورت هماهنگ در روز 26 مهرماه در تمام مدارس استان خبر داد و اذعان داشت: در این روز مسئولین آموزش و پرورش نیز با لباس های ورزشی در مدارس حضور یافته و به همراه دانش آموزان به ورزش صبحگاهی می پردازند.
وی از اجرای برنامه پیاده روی خانوادگی ویژه فرهنگیان و خانواده های آنان در روز 28 مهر نیز خبر داد و گفت: در شیراز این برنامه با حضور فرهنگیان نواحی چهارگانه شیراز و خانواده های آنان از ساعت 7 صبح در محل پارك كوهپایه دروازه قرآن برگزار می شود.
جعفری همچنین از دیگر برنامه های هفته تربیت بدنی در آموزش و پرورش فارس را حضور تمامی دبیران ورزش استان در مصلی های نماز جمعه در تاریخ 28 مهر ماه عنوان و ابراز داشت: از برنامه های دیگر آموزش و پرورش استان در این هفته دیدار و سركشی از خانواده های محترم شهدای ورزشكار دانش آموز و فرهنگی سراسر استان است.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس در پایان در خصوص كیفیت بخشی به درس تربیت بدنی در آموزش و پرورش، از برگزاری همایش علمی ویژه دبیران تربیت بدنی استان در روز 3 تیرماه خبر داد و گفت: در این همایش از معلمان تربیت بدنی پژوهنده استان نیز تقدیر می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار