مدیر آموزش و پرورش شهرستان حاجی آباد:

سنجش دانش آموزان پایه اول ابتدایی از فردا آغاز خواهد شد

هرمزگان(پانا)- مدیر آموزش و پرورش شهرستان حاجی آباد گفت: پایگاه سنجش دانش آموزان پایه اول ابتدایی این شهرستان از فردا افتتاح و آغاز به کار می کند.

کد مطلب: ۱۰۹۹۶۳۱
لینک کوتاه کپی شد
سنجش دانش آموزان پایه اول ابتدایی از فردا آغاز خواهد شد

عیسی حسین پور در جلسه هماهنگی عوامل اجرایی سنجش بدو ورود دبستان از آغاز فرایند سنجش دانش آموزان از فردا چهارشنبه اول مرداد ماه در حوزه مرکزی مطابق با زمانبندی که قبلاً مدیران همزمان با ثبت نام نو آموزان در سامانه سنجش دریافت کرده‌اند خبر داد.

وی افزود: فرایند سنجش با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و فیزیکی و با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام خواهد شد.

حسین پور اظهار داشت: دراین فرایند تا ۲۰ مردادماه مربوط به نوآموزان حوزه مرکزی شهرستان و روستاهای اطراف آن و پس از آن طبق ترتیبی که متعاقباً اعلام می گردد برای حوزه‌های احمدی، فارغان، کوشاه شمالی و کوشاه جنوبی اتفاق خواهد افتاد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان حاجی آباد گفت: با توجه به در اختیار قرار دادن ملزومات بهداشتی اعم از شیلد، ماسک، دستکش و مواد ضد عفونی به کلیه نیروهای پایگاه سنجش و تخصیص نیروهای خدماتی آموزش دیده جهت ضد عفونی قبل، حین و بعد از از پایان سنجش هر روزه سعی بر این داریم که محیط سالم و به دور از استرس برای خانواده ها فراهم کنیم.

حسین پور با اعلام این مطلب که کلیه نیروهای پایگاه سنجش هر دو روز یکبار پایش سلامت می‌شوند تصریح کرد: در خصوص حفظ سلامت نوآموزان به مدیران مدارس توصیه گردیده تا نوبت دهی ها را با فاصله زمانی انجام دهند تا از تجمع اولیا خودداری شود و با توجه به رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی وجود سطل و تهویه مناسب سنجش دانش آموزان با سلامت کامل به پایان خواهد رسید.

وی بیان داشت: جهت حفظ فاصله اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی در این دوره معاینه دهان و دندان، قد و وزن نوآموزان انجام نخواهد شد و این مقوله به زمان دیگر و در شرایط مناسب موکول می گردد.

میرزایی معاون شبکه بهداشت شهرستان نیز در این جلسه ضمن تشکر از اعضای ستاد امتحانات آموزش و پرورش گفت: با توجه به این که نزدیک به ۱۶ روز از پایان امتحانات هماهنگ حضوری دانش آموزان شهرستان می‌گذرد تاکنون هیچ موردی مبنی بر ابتلا به بیماری کرونا از دانش آموزان شرکت کننده این آزمون ها به ما مراجعه نکرده اند که این این خود نشانه زحمات بی شائبه همکاران فرهنگی می باشد و امید بر این است که این حساسیت در خصوص پایگاه سنجش دانش آموزی نیست مدنظر قرار بگیرد.

وی در ادامه افزود: با رعایت پروتکل های بهداشتی در محیط انتظار والدین، ضد عفونی مداوم محیط سنجش با الکل و همچنین حضور دانش آموزان و الدین با ماسک و دستکش را می توان لازمه حفظ سلامت پایگاه و دانش آموزان دانست.

این مسئول تاکید کرد: دانش آموزان حتما باید یک روز قبل از سنجش نسبت به پایش سلامت در سایت اینترنتی salamat.gov.ir اقدام نمایند.

گفتنی است، در این نشست که به ریاست عیسی حسین پور مدیر آموزش و پرورش شهرستان حاجی آباد برگزار شد، معاونین و کارشناسان این مدیریت ، بند زر مسئول پایگاه سنجش شهرستان و کارشناسان شبکه بهداشت شهرستان نیز حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار