در سه‌ماهه نخست امسال انجام شد؛

پرداخت بیش از ۱۶۲میلیون تومان خدمات موردی به مددجویان زنجانی

زنجان (پانا) - به‌منظور کمک به رفع مشکلات ضروری و موردی هزار و سه مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان و اقشار نیازمند این استان در سه‌ماهه نخست امسال بیش از ۱۶۲ میلیون تومان هزینه ‌شده است.

کد مطلب: ۱۰۹۹۶۲۸
لینک کوتاه کپی شد
پرداخت بیش از ۱۶۲میلیون تومان خدمات موردی به مددجویان زنجانی

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با ارائه گزارشی از خدمات موردی و ضروری این نهاد به مددجویان تحت حمایت در سه‌ماهه نخست امسال ، گفت: پرداخت کمک‌هزینه موردی به‌منظور رفع مشکلات و نیازهای ضروری مددجویان تحت حمایت در کنار ارائه خدمات مستمر به آن‌ها انجام می‌شود.

وی بابیان اینکه خدمات موردی به خانواده‌های تحت حمایت بر اساس بررسی‌های انجام‌شده برای رفع نیازهای شناسایی‌شدۀ اولویت‌دار و ضروری و با تشخیص مددکار خانواده به آن‌ها ارائه می‌شود ، افزود: بر اساس آمارهای موجود هزار و سه مددجوی تحت حمایت و اقشار نیازمند از خدمات موردی کمیته امداد استان زنجان در سه‌ماهه نخست امسال بهره‌مند شده‌اند.

صفری با اشاره به اینکه منابع موردنیاز برای ارائه خدمات موردی به خانواده‌های تحت حمایت و اقشار نیازمند از طریق اعتبارات این نهاد و هم‌افزایی آن با کمک‌های مردمی تأمین می‌شود ، ادامه داد : به‌منظور رفع نیازهای ضروری و موردی جامعه هدف کمیته امداد استان زنجان بیش از ۱۶۲ میلیون تومان در سه‌ماهه نخست امسال هزینه شده است.

صفری با اشاره به اینکه مشارکت خیران در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد توان پاسخگویی مناسب به مراجعات و رفع نیازهای موردی و ضروری جامعه هدف این نهاد را افزایش می‌دهد ، ادامه داد: با همین نگاه حدود ۹۴ میلیون تومان از منابع موردنیاز برای ارائه خدمات موردی به جامعه هدف کمیته امداد استان زنجان در سه‌ماهه نخست امسال ، از محل کمک‌های مردمی و مساعدت‌های خیران زنجانی تأمین‌شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار