با حضور فرماندار ویژه میانه؛

کلنگ مدرسه 6 کلاسه برکت روستای طوق میانه بر زمین زده شد

میانه (پانا) - مشایخی فرماندار ویژه میانه در آیین کلنگ زنی مدرسه 6 کلاسه خیرساز طوق گفت مشارکت مردم و خیرین جوابگوی نیازمندی ها در حوزه مدرسه سازی است.

کد مطلب: ۱۰۹۹۵۹۰
لینک کوتاه کپی شد
کلنگ مدرسه 6 کلاسه برکت روستای طوق میانه بر زمین زده شد

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه با قدردانی از زحمات خیرین و مردم در تمامی حوزه ها از جمله در حوزه مدرسه سازی گفت: این مشارکت باعث شده تا جوابگوی نیازها بوده و خلاهای موجود را پر کنیم.

محمدرضا مشایخی در آیین کلنگ زنی مدرسه خیرساز 6 کلاسه روستای طوق از توابع بخش مرکزی با مشارکت 35 میلیارد ریالی از سوی بنیاد برکت و مابقی از سوی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اضافه کرد: این مدرسه از جمله نیازهای اساسی این روستا بود که در سایه پیگیریهای مختلف و زحمات خیرین و مجمع خیرین مدرسه ساز که به ثمر نشست.

وی با اشاره به اینکه در کشورهای پیشرفته مثل ژاپن به مدارس و فضاهای آموزشی بیشتر بها داده می شود چون می دانند که جمعیت پایه و نیروهای کارآمد در مدارس پرورش می یابند افزود: خوشبختانه در نظام جمهوری اسلامی ایران با توجه به اهمیت آموزش و پرورش در جهت تحقق عدالت آموزشی شاهد تاسیس و تجهیز فضاهای آموزشی به موازات هم هستیم.

مشایخی همچنین انجام امور پایه و بستری در کمترین زمان با کیفیت مطلوب را نوعی سرمایه گذاری خواند و احداث این مدرسه را نمونه ای مهم از این امور برشمرد.

وی بر لزوم توسعه و بروز نمودن امکانات در حوزه آموزش و پرورش برای خارج کردن آموزش از فضای عینی به مجازی از جمله در محیط های روستایی برای بهره وری بیشتر در شرایط خاصی مانند شیوع کرونا تاکید کرده، نصب دکل های برنامه ریزی شده در شهرستان سبب استفاده مطلوب شهرستان خواهد شد.

ساجدی فر مدیر آموزش و پرورش میانه در این مراسم ضمن قدردانی از مساعدت و پیگیری های فرماندار ویژه میانه ، مجمع خیرین مدرسه ساز و مشارکت مردم در زمینه مدرسه سازی گفت امروز با پیگیری های صورت گرفته و هماهنگی برون سازمانی شاهد گسترش فرهنگ مدرسه سازی در بین مردم به خصوص اهالی روستاهای منطقه هستیم.

وی با اشاره به پروژه مدرسه 6 کلاسه روستای طوق افزود در آغاز سالتحصیلی جدید به همت فرهنگیان منطقه هیچ کلاسی بدون معلم نداشته و تمامی بسترهای لازم جهت ارائه آموزش در هر شرایطی را فراهم کرده ایم و تداوم آموزش در شرایط غیرحضوری مستلزم مشارکت شرکای آموزش و پرورش در زمینه ارائه خدمات آموزشی و تحقق عدالت آموزشی است.

گفتنی است مدرسه 6 کلاسه خیرساز برکت روستای طوق میانه با هزینه ای بالغ بر سی وپنج میلیارد ریال با زیربنای 392 متر مربع به همت بنیاد برکت و به صورت مشارکتی با سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس به کلنک زنی رسیده و در عرض یکسال کار ساخت و تجهیز آن به اتمام خواهد رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار