رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران :

بیش از1000دانش آموز با نیازهای ویژه در پایگاه های تابستانی مجازی شهر تهران حضور دارند

تهران (پانا) - شهناز کریمی، رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران با اشاره به  آغاز کار فعالیت پایگاه های تابستانی  دانش آموزان با نیازهای ویژه شهر تهران در فضای مجازی با رویکرد کشف و هدایت استعدادهای دانش آموزان از عضویت1000دانش آموز در این پایگاه ها خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۹۵۷۲
لینک کوتاه کپی شد
بیش از1000دانش آموز با نیازهای ویژه در پایگاه های تابستانی مجازی شهر تهران حضور دارند

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران، شهناز کریمی، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی ضمن برشمردن اهمیت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان با نیازهای ویژه تصریح کرد: پرداختن به مقوله غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان با نیازهای ویژه با توجه به شرایط موجود کشور به جهت شیوع بیماری کرونا ویروس و تاکید ستاد ملی پیشگیری مبنی بر پویش "در خانه بمانیم" از اهمیت ویژه برخوردار است.

کریمی گفت: اداره آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران در تابستان سال جاری و بر اساس دستورالعمل فعالیت های تابستانی دانش آموزان، ضمن بهره مندی از امکانات و قابلیت های موجود شبکه آموزشی دانش آموزان "شاد" برنامه های پرورشی و فرهنگی منسجم، جامع، پرنشاط و هدف دار متناسب با نیازها و علایق دانش آموزان پیش بینی کرده است.

رئیس اداره استثنایی شهر تهران گفت: نقش بی بدیل خانواده ها در مدیریت برنامه های اوقات فراغت و مساعدت و همفکری آن ها نسبت به سال های گذشته بیشتر و پررنگ تر بود و به منظور بهره مندی حداکثری از برنامه های پیشنهادی در این خصوص اطلاع رسانی مناسبی از طرف این اداره و مدیران مدارس صورت گرفت.

کریمی ضمن برشمردن ضرورت تشکیل پایگاهها گفت: ایجاد فرصت آموزش مهارتهای فردی و اجتماعی، توجه به نیازهای خاص و علایق دانش آموزان در شرایط موجود، مشارکت و بسیج همه امکانات متولیان اوقات فراغت در فضای مجازی، ترویج فرهنگ استفاده مناسب از فضای مجازی در بین دانش آموزان، مدیریت بحران و استفاده از فرصتهای یادگیری، ایجاد فضای پرنشاط در شبکه آموزشی دانش آموزان (شاد) از ضرورت ها و اهداف این طرح است.

کریمی تصریح کرد: استفاده بهینه دانش آموزان علاقه مند در این شرایط از فضای مجازی و شبکه شاد قطعا می تواند تابستانی شاد و خاطره انگیز به همراه داشته باشد.

وی افزود: در این اداره از ابتدای صدور شیوه نامه کارگروهی تشکیل و با همکاری مدارس، کانون فرهنگی تربیتی سبحان و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان غنی سازی اوقات فراغت این عزیزان را برنامه ریزی و اجرایی کردیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار