آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۳۰ کیلومتر از جاده‌های استان اردبیل

اردبیل (پانا)- مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای اردبیل ازآغاز عملیات روکش آسفالت و لکه گیری ۱۳۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی در این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۹۴۹۷
لینک کوتاه کپی شد
آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۳۰ کیلومتر از جاده‌های استان اردبیل

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای اردبیل ،کلیم اله وثوقی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در جریان بازدید از عملیات روکش آسفالت محور اردبیل- آستارا با بیان اینکه اکیپ‌های راهداری بصورت شبانه روزی در ۴ محور اصلی و شریانی استان مشغول انجام عملیات لکه گیری و روکش آسفالت هستند گفت: عملیات روکش آسفالت و لکه گیری ۱۳۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی استان با تلاش راهداران آغاز شد.

او بیان کرد: برای آسفالت محور‌های مواصلاتی استان ۶۰ میلیارد تومان اعتبار ملی در نظر گرفته شده است که امیدواریم با تلاش بی وقفه نیرو‌های راهداری این پروژه‌ها هرچه زودتر به اتمام رسیده و مردم با آرامش خاطر از جاده‌های استان تردد کنند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با اشاره به اینکه محور اردبیل- نمین -آستارا یکی از محور‌های شریانی و پرتردد استان اردبیل است از لکه گیری و روکش آسفالت ۴ کیلومتر از این محور خبر داد و تصریح کرد: برای لکه گیری و روکش آسفالت این محور نیز ۲ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.

وثوقی طول راه ارتباطی استان اردبیل را ۶ هزار و ۳۷۳ کیلومتر عنوان کرد و افزود: از این میزان ۴ هزار و ۷۵۰ کیلومتر راه روستایی، ۱۸۰ کیلومتر بزرگراه، ۷۰۷ کیلومتر راه اصلی و ۷۰۰ کیلومتر نیز راه فرعی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار