تخصیص900میلیون تومان برای خریداقلام بهداشتی مدارس

بیرجند(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی عنوان کرد بیش از 900 میلیون تومان اعتبار به منظور خرید اقلام بهداشتی پیشگیری از کرونا در بین مدارس استان توزیع شد.

کد مطلب: ۱۰۹۹۴۹۶
لینک کوتاه کپی شد
تخصیص900میلیون تومان برای خریداقلام بهداشتی مدارس

محمد علی واقعی پیش از ظهر امروز در جمع اعضای شورای بازگشایی مدارس استان اظهار کرد: طرح مرمت و بهسازی سرویس های بهداشتی و جداسازی آبخوری ها از سرویس های بهداشتی مدارس استان عملیاتی شده است.

او، از پیش بینی برگزاری دوره های آموزشی تخصصی ویژه مدیران، معاونین، معلمان،مراقبین سلامت، سرایداران، والدین و دانش آموزان همزمان با سال تحصیلی جدید به صورت غیر حضوری خبر داد و تصریح کرد: اقلام مورد نیاز اتاق بهداشت مدارس نیز تهیه و بین مدارس استان توزیع شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، از تهیه و توزیع 1200 لیتر صابون مایع ویژه مدارس مناطق محروم استان خبر داد و ابراز کرد: همچنین 5 دستگاه تب سنج لیزری خریداری شده و در شهرستان ها با جمعیت دانش آموزی بالای استان توزیع شده است.

رئیس ستاد مبارزه با کرونای آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری مستمر جلسات کارگروه سلامت و تندرستی در طول تابستان، افزود: تمامی اقلام و وسایل حفاظتی ویژه مراقبین سلامت تهیه و از طریق اداره سلامت و تندرستی در اختیار مراقبین سلامت استان قرار گرفته است.

واقعی با بیان این مطلب که 3 سناریوی ( قرمز، زرد، سفید) برای بازگشایی مدارس در نظر گرفته شده و آماده بازگشایی مدارس در تاریخ مقرر هستیم؛ عنوان کرد: تمامی دستورالعمل ها و صورت جلسات ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا به ادارات شهرستان ها و مناطق و متعاقب آن به مدارس استان ابلاغ شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار