نصب ۶ هزار کنتور هوشمند برق تا پایان امسال در اردبیل

اردبیل (پانا)- مدیر عامل شرکت توزیع برق اردبیل گفت برنامه ریزی شده تا پایان امسال ۶ هزار کنتور برق فهام برای مشترکین در استان اردبیل نصب شود.

کد مطلب: ۱۰۹۹۴۹۳
لینک کوتاه کپی شد
نصب ۶ هزار کنتور هوشمند برق تا پایان امسال در اردبیل

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع برق اردبیل، حسین قدیمی، مدیر عامل شرکت توزیع برق استان گفت: با نصب بیش از ۳ هزار کنتور برق فهام در استان، در مجموع ۴۰ درصد انرژی مشترکین استان با استفاده از کنتور‌های فهام قرائت می‌شود، که بر اساس برنامه ریزی انجام شده در نظر است تعداد این کنتور‌ها تا پایان امسال به تعداد ۶ هزار دستگاه برسد.

او افزود: از مزایای عمومی کنتور‌های فهام امکان قرائت از راه دور مشترکین و صدور قبض به صورت آنلاین و لحظه‌ای و بدون نیاز به حضور کنتور نویس در محل است.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان گفت: ۹۰ درصد انرژی مشترکین صنعتی شرکت توزیع برق استان اردبیل بوسیله کنتور‌های فهام و بصورت online و از راه دور قرائت می‌شوند.

قدیمی بیان کرد: با پایش پارامتر‌های مختلف شبکه با توجه به دیتا بیسی که در اختیار است، می‌توانیم نقاط ضعف شبکه را شناسایی کرده و برای ارتقای مسائل شبکه برنامه ریزی کنیم.

او با بیان اینکه کلیه مشترکین با ولتاژ اولیه مجهز به کنتور هوشمند فهام هستند افزود: بالای ۳ هزار دستگاه کنتور فهام در سطح استان نصب کردیم و برنامه ریزی شده تا پایان سال این کنتور‌ها را به ۶ هزار دستگاه افزایش دهیم.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اظهار کرد: پایش مصرف برق مشترکان یکی از راهکار‌های مناسب در کنترل و هدایت مصرف بهینه انرژی است که با نصب کنتور‌های فهام، واحد‌های صنعتی و تولیدی به صورت دقیق مورد رصد و ارزیابی قرار می‌گیرد تا با مدیریت بهینه در فصل تابستان و روز‌های گرم سال مجبور به اعمال مدیریت اضطراری بار نشویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار