دومین جلسه کارگروه بهداشت و سلامت پروژه مهرآذربایجان شرقی؛

معاون تربیت بدنی استان عنوان کرد: بازگشایی مدارس با تدابیر کامل بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی

تبریز(پانا) - دومین جلسه کارگروه سلامت و بهداشت پروژه مهر آموزش و پرورش آذربایجان شرقی پیش از ظهر امروز دوشنبه 30 تیرماه 99 در دفتر معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان تشکیل شد.

کد مطلب: ۱۰۹۹۴۷۷
لینک کوتاه کپی شد
معاون تربیت بدنی استان عنوان کرد: بازگشایی مدارس با تدابیر کامل بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، مجید بهرامی در این جلسه با یادآوری این موضوع که بنا به تصمیمات اتخاذی در وزارت، مدارس از 15 شهریور ماه بازگشایی می شود، فراهم ساختن زیرساخت های بهداشتی برای شروع سال تحصیلی را از مهم تریم موضوعات پروژه مهر برشمرد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان تصریح کرد: در شرایط کنونی مدارس در سه وضعیت زرد، قرمز و سفید قرار دارند و مناطق برخوردار وضعیت بحرانی تری دارند و بنا به این وضعیت های حاکم در شهرستان ها پروتکل های بهداشتی تصویب و اجرا می شود.

بهرامی توضیح داد که سه نوع برنامه برای این وضعیت ها پیش بینی شده و بعد از تدوین ابلاغ می شود و در همین راستا کارگروه ها نسبت به تدوین چک لیست ها همت کنند.

وی خاطرنشان کرد: تصمیمات مهم در جهت کاهش انتشار ویروس با استفاده از ظرفیت ها در کارگروه سلامت گرفته می شود که کارساز و اساسی است و این کارگروه برای اولین بار در پروژه مهر ایجاد شده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت استان تاکید کرد: بازگشایی مدارس با تدابیر کامل بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی خواهد بود و تمامی جوانب بررسی و مدیریت می شود و روش های نهایی با تأیید ستاد پروژه مهر اجرا می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار