مدیر دانش آموزی استان کردستان خبر داد:

بازدید مدیر کل آموزش و پرورش کردستان از پروژه آموزشی در حال احداث روستای پایگلان

سنندج(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش کردستان از پروژه در حال احداث دبیرستان روستای پایگلان شهرستان سروآباد بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۰۹۹۴۶۴
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیر کل آموزش و پرورش کردستان از پروژه آموزشی در حال احداث روستای پایگلان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، روز گذشته مدیرکل آموزش و پرورش استان به همراه مدیرکل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان، نماینده مردم شهرستانهای سروآباد و مریوان در مجلس شورای اسلامی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان و جمعی از کارشناسان اداره کل از پروژه در حال احداث دبیرستان شادروانان شهاب و شینا پورمحمد روستای پایگلان بازدید به عمل آورد.

قربانی، مدیرکل آموزش و پرورش کردستان ضمن تشکر از کلیه مسئولین که اهتمام ویژه ای در جهت تکمیل پروژه های آموزش و پرورش دارند؛ ابراز امیدواری کرد با تامین منابع مالی و همت اداره کل نوسازی بتوان این پروژه ها را برای سال تحصیلی جدید افتتاح شده و آماده پذیرش دانش آموزان باشند.

ماجد احمدی مدیر کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان نیز در بازدید از این پروژه در حال احداث اظهار کرد: با اتمام این پروژه و تحویل آن، بخشی از مشکلات آموزش و پرورش در روستای پایگلان نیز حل می شود.

دلسوز خالدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان سروآباد نیز در این بازدید گفت: امیدواریم با توجه به مشکل کمبود فضای آموزشی در پایگلان این پروژه برای سال تحصیلی آتی تکمیل و جهت استفاده دانش آموزان مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی با قدردانی از تلاش ها و اقدامات اداره کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش استان در راستای ساخت فضاهای آموزشی در شهرستان خواستار عنایت و توجه ویژه مسئولین استان جهت تکمیل فضاهای آموزشی شهرستان شد.

در ادامه مسئولین با حضور در گلزار شهدای روستای پایگلان و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدای گرانقدر روستای پایگلان ادای احترام کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار