با هدف ارتقای سطح دانش گفتاری و مهارتی مدیران و دانشجویان؛

دوره فن بیان و اصول سخنرانی در رودسر برگزار می شود

رشت (پانا) - رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر از برگزاری دوره فن بیان و اصول سخنرانی ویژه دانشجویان، مدیران، معاونان و کارکنان ادارات در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۹۴۶۳
لینک کوتاه کپی شد
دوره فن بیان و اصول سخنرانی در رودسر برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رودسر، کمال عباس نژاد رییس این اداره با اعلام این خبر، افزود: دوره فن بیان و اصول سخنرانی ویژه دانشجویان، مدیران، معاونین و کارکنان ادارات از اواسط تیر 99 آغاز و تا 8 هفته ادامه خواهد داشت.

وی گفت: دوره فن بیان و اصول سخنرانی با همکاری موسسه فرهنگی آریاسخن ماندگار از 19 تیر 99 با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی آغاز شده که علاقمندان می توانند پنجشنبه های هر هفته ساعت 16 با حضور در مجتمع فرهنگی هنری شهید آوینی این اداره، از دوره آموزشی سخنوری علیرضا بابایی " مدرس فن بیان و سخنران و نماینده مدرسه عالی ارتباطات آریامن در شهرستان رودسر " بهره مند شوند.

عباس نژاد ادامه داد: دوره فن بیان و اصول سخنرانی ویژه دانشجویان، مدیران، معاونین و کارکنان ادارات با هدف ارتقاء سطح دانش گفتاری و مهارتی و کیفیت ارتباطات با دیگران برگزار می شود.

وی در خاتمه، کسب اعتماد به نفس، آداب معاشرت و احوال پرسی، مدیریت خشم، تیکه کلام و تپق زدن، قدرت و مهارت سخنوری، شناخت مخاطب، افزایش حقوق و لهجه موانع ارتباطی را از دوره های آموزشی فن بیان و اصول سخنوری ویژه مدیران - دانشجویان و کارکنان عنوان کرد.

در پایان دوره، گواهی مهارتی از سوی موسسه فرهنگی آریاسخن ماندگار به شرکت کنندگان اعطا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار