در شورای معاونان آموزش و پرورش قزوین صورت گرفت؛

تجلیل از 2 مربی پرورشی فعال در شبکه شاد

قزوین (پانا) - در شورای معاونان آموزش و پرورش قزوین از دو مربی پرورشی فعال در شبکه شاد تجلیل به عمل آمد.

کد مطلب: ۱۰۹۹۴۶۰
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از 2 مربی پرورشی فعال در شبکه شاد

حسنعلی اصغری، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در شورای معاونان اداره کل آموزش و پرورش استان از برادران چناقچی و یزدانجو دو مربی پرورشی فعال و جهادی در عرصه تولید محتوای شبکه شاد تجلیل کرد.

این دو مربی فعال در همه عرصه های پرورشی آثار ارزشمندی در قالب های موشن، پوستر، اسلاید و پاور طراحی و تنظیم کردند که اکثر آن ها در شبکه های مجازی به ویژه شبکه شاد بارگذاری شده است.

حجت الاسلام علی انصاری معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین در این جلسه از همه مربیان پرورشی به جهت حضور فعالشان در شبکه شاد قدردانی کرد و گفت: ویروس کرونا فرصتی را برای ما ایجاد کرد تا دانش آموزان و مربیان در بحث فضای مجازی ورود جدی کنند و همین امر منجر به جریان سازی فرهنگی و تربیتی شد.

وی شبکه شاد را یکی از دستاوردهای مهم آموزش و پرورش در این برهه خاص عنوان و اظهار کرد: شبکه شاد یک بستری را برای همه ما فراهم آورد تا در این بستر بحث آموزش و تربیت دانش آموزان به صورت مجازی دنبال شود و خوشبختانه با کمک همه همکاران و مربیان محترم استان قزوین در حوزه پرورشی همواره در این ایام از استان های برتر کشور در تولید محتوای کیفی بوده است که انتظار داریم این روند کماکان ادامه داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار