فرماندار ری: خانواده اولین حلقه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب است

شهرری (پانا) -فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: خانواده بعنوان مهمترین ساختار اجتماعی اولین حلقه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب است و والدین با الگوسازی مناسب میتوانند فرزندان خود را به رعایت حجاب ترغیب کنند.

کد مطلب: ۱۰۹۹۴۰۷
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار ری: خانواده اولین حلقه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در نشست هم اندیشی با موضوع عفاف و حجاب گفت: عفاف و حجاب یک موضوع اخلاقی و اعتقادی است و برای فرهنگسازی آن باید بر مبنای اخلاق مداری و اعتقاد محوری برنامه ریزی شود.
معاون استاندار تهران افزود: از انقلاب اسلامی تاکنون نگاه ویژه ای به بانوان شده است و در تمامی عرصه های کشور بانوان حضور دارند بویژه در دولت تدبیر و امید که از ظرفیت بانوان در پست های مسئولیتی و مدیریتی استفاده شده است.
فرماندار ویژه شهرستان ری اظهار داشت: اجرای مطلوب اهداف عفاف و حجاب نیازمند برنامه ریزی کوتاه مدت و بلند مدت است و ساماندهی دستگاه های متولی در پیشبرد اهداف بسیار موثر است.
توکلی کجانی بیان کرد: ری با وجود حرم حضرت عبدالعظیم (ع) قابلیت های خوبی برای برنامه ریزی بمنظور فرهنگسازی عفاف و حجاب دارد و میتوان با استفاده از این ظرفیت ها نسل امروز بویژه جوانان را با فرهنگ عفاف و حجاب آشنا کرد.
او خاطر نشان کرد: عفاف و حجاب با برخوردهای قهری محقق نمیشود و بایستی ضمن فرهنگسازی، تولید محتوا را نیز مدنظر قرار داد زیرا اگر از این موضوع غافل شویم معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به تولید محتوای سوء می پردازند.
معاون استاندار تهران افزود: خانواده بعنوان مهمترین ساختار اجتماعی اولین حلقه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب است و والدین با الگوسازی مناسب میتوانند فرزندان خود را به رعایت حجاب ترغیب کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار