کمیته قیمت گذاری املاک شهر یزد تشکیل شد

یزد (پانا) - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد از تشکیل کمیته ای برای قیمت گذاری املاک سطح شهر خبر داد و از مردم خواست تا زمان تعیین سقف قیمت زمین های مسکونی شهری از هر گونه خرید و فروش املاک اجتناب کنند تا متضرر نشوند.

کد مطلب: ۱۰۹۹۳۸۹
لینک کوتاه کپی شد
کمیته قیمت گذاری املاک شهر یزد تشکیل شد

"محسن صادقیان" در حاشیه این نشست با بیان این که در راستای برنامه ساماندهی بازار زمین و مسکن و در گام دوم این برنامه و با هماهنگی دادگستری استان، کمیته قیمت گذاری املاک سطح شهر تشکیل شد گفت: در اولین جلسه این کمیته مقرر شد اعضایی متشکل از دفتر فنی استانداری و شهرداری، مرکز و کانون کارشناسان رسمی دادگستری و اتحادیه صنف مشاورین املاک حداکثر ظرف یک هفته آینده، نظر نهایی خود در خصوص تعیین سقف قیمت زمین مسکونی در پهنه بندی و بلوک بندی تعیین شده را ارائه کنند.
معاون استاندار یزد تاکید کرد: مردم از خرید و فروش هرگونه ملک‌ و زمین تا زمان تعیین سقف قیمت اراضی مسکونی در مناطق مختلف شهری خودداری کنند تا متضرر نشوند.
صادقیان افزود: پس از قیمت گذاری و تعیین سقف قیمت در هر منطقه، کارشناسان رسمی دادگستری و بنگاه ها و مشاورین املاک، ملزم به رعایت این نرخنامه خواهند بود.
وی در پایان تاکید کرد: اتحادیه، مرکز و کانون کارشناسان رسمی دادگستری وظیفه نظارت و کنترل بر این موضوع را خواهند داشت و باید به گونه ای برنامه ریزی کنند که هیچ کدام از اعضای آنها از این موضوع تخطی نکنند.
او یادآور می شود اولین جلسه کمیته قیمت گذاری املاک یزد با مسئولیت معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و دبیری معاون پیشگیری از جرم دادگستری و با حضور معاون دادستانی یزد، اداره کل راه و شهرسازی، مرکز کارشناسان رسمی دادگستری، اتحادیه صنف مشاورین املاک، شهرداری یزد، اداره کل اقتصاد و دارایی و کانون کارشناسان رسمی در محل معاونت عمرانی استاندار تشکیل و در اولین جلسه در خصوص پهنه بندی و بلوک بندی سطح شهر برای تعیین قیمت حداکثری در هر یک از بلوک های شهری تصمیمات لازم اتخاذ شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار