تجلیل از مدیر هنرستان شهید دکتر قندی ناحیه ۳ مشهد

آیین تجلیل از تجلیل از مدیر هنرستان شهید دکتر قندی ناحیه ۳ مشهد باحضور حمید رضا داوود نژاد مشاور مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در امور جوانان و رزا درسنی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۹۹۳۷۲
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل  از مدیر هنرستان شهید دکتر قندی ناحیه ۳ مشهد

علی خداشناس مدیر جوان هنرستان کارودانش شهید دکتر قندی در محل این هنرستان به دلیل خدمات ارزنده و ابتکارات خود مورد تجلیل قرار گرفت.
حمید رضا داوود نژاد در مصاحبه با خبرنگار پانا خراسان رضوی اظهار کرد: جوانگرایی و نگاه جوان گرایانه در مجموعه آموزش و پرورش و استفاده از تمام ظرفیت نیروی انسانی از جمله بانوان جوان در مجموعه های اداری و ستاد از اولویت های آموزش و پرورش استان می باشد.

او گفت: استفاده از تجربیات و راهنمایی های پیشکسوت و تقویت ارتباطات فردی و سازمانی از جمله مهمترین راهکارهای پیشرفت همکاران جوان خواهد بود

رزا درسنی در آیین تقدیر از مدیر جوان استان گفت: جوانان سرمایه های انسانی هر جامعه هستند بر خود می بالیم که جوانان شایسته انقلابی متعهد و متخصص در راس امور قرار دارند.

درسنی ادامه داد: در زمان جنگ تحمیلی جوانان جنگ را هدایت کردند و سکان امور مملکت را پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به دست گرفته و هم اکنون نیز قادر به حل مشکلات جامعه می باشند.

وی اشاره کرد : جسارت جوانان در کنار تجربه افراد پر سابقه میتواند کمک شایانی در بهبود امور در هر سیستمی باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار