ارائه خدمات تفریحی در ساحل محمودآباد ممنوع است

ساری (پانا) - دبیر ستاد ساماندهی سواحل محمودآباد اعلام کرد که در پی شیوع گسترده ویروس کرونا طی یک هفته اخیر تمام طرح‌های دریا در محمودآباد تعطیل و ارائه خدمات تفریحی ممنوع است. 

کد مطلب: ۱۰۹۹۳۶۳
لینک کوتاه کپی شد
ارائه خدمات تفریحی در ساحل محمودآباد ممنوع است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری محمودآباد، محمد محتاطی گفت: متاسفانه علیرغم تاکیدات و اطلاع رسانی های صورت گرفته در خصوص شرایط بحرانی و وضعیت قرمز این شهرستان در شیوع بیماری کرونا ولی باز شاهد اجتماع و حضور گسترده خانواده ها در سواحل و پارک ها بدون رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی هستیم.

دبیر ستاد ساماندهی سواحل محمودآباد افزود : با توجه به تعطیلی شناگاه های ساحلی و مواج بودن دریا ولی ناجیان غریق در مناطق ممنوعه و آزاد استقرار دارند و خودمان را نسبت به مسافران و شهروندان حاضر در ساحل مسئول میدانیم ولی انتظار میرود با توجه به شیوع ویروس کرونا مسافران از شنا در دریا پرهیز نمایند.

او تصریح کرد : متاسفانه پروتکل های بهداشتی از سوی فعالان گردشگری در ساحل اعم از چهارچرخ و جت اسکی و سایر شناورها صورت نمی گیرد و مسافران نیز هیچ توجهی به این مهم نداشته و شاید یکی از دلایل گسترش و شیوع ویروس کرونا در سواحل همین موضوع باشد.

مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان محمودآباد از گسترش تعداد افراد مبتلا به ویروس کرونا در این شهرستان خبر داد و افزود: متاسفانه ظرفیت بیمارستان شهدای محمودآباد پاسخگوی افراد مبتلا نیست و در چند روز گذشته شاهد جان باختن تعدادی از شهروندانمان بودیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار