مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران:

مسابقات فرهنگی و هنری نمایشگاه خلاقیت دانش آموزان است

تهران(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در در حاشیه بازدید از دبیرخانه هشتمین جشنواره مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان سراسر کشور گفت: مسابقات فرهنگی و هنری نمایشگاه خلاقیت دانش آموزان است.

کد مطلب: ۱۰۹۹۳۲۷
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات فرهنگی و هنری نمایشگاه خلاقیت دانش آموزان است

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، در حاشیه بازدید از دبیرخانه هشتمین جشنواره مسابقات فرهنگی و هنری دانش‌آموزان سراسر کشور ضمن ابراز خرسندی از میزبانی دانش‌آموزان سراسر کشور گفت: با توجه به شرایط خاص امسال به واسطه شیوع بیماری کرونا رویکرد اجرایی مسابقات متفاوت بود اما علاقه دوستان به حوزه‌های تخصصی و فعالیت خود به خوبی نشان داد که دانش‌آموزان هنرمند به خوبی به کار خود واقف و علاقه مند می باشند.

او با تاکید بر اینکه آنچه که با تعلیم و تربیت در ارتباط است بسیار با اهمیت است، اظهار کرد: دانش‌آموزان هنرمند می توانند هنر وتخصص‌شان را در کنار علم‌شان مدیریت کنند و پله‌های ترقی را طی نمایند.

صیدلو با اشاره به اینکه محصولات این جشنواره‌ها می‌تواند برای دانش‌آموزان در مدارس موقعیت ایجاد کند تا بتوانند بسترهای خلاقیت خویش را در نقطه کمال به مخاطب خویش ارائه کنند، تصریح کرد: این مسابقات نمایشگاهی است از بسترهای خلاقه دانش آموزان که می‌تواند در عرصه تعلیم و تربیت جریان‌سازی کند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در پایان با تقدیر از همه کسانی که در حوزه تعلیم و تربیت کار می‌کنند خاطرنشان کرد: همانطور که در شرایط کرونا آموزش تعطیل نگردید، همکاران سخت‌کوش ، معلمین و دانش‌آموزان عزیز نیز نشان دادند که فعالیت‌های پرورشی، فرهنگی و هنری نیز هیچگاه متوقف نمی‌شود و مسیر‌های خلاقیت باز است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار