رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز خطاب به والدین:

کودکان را با زبان ساده با ضرورت استفاده از ماسک آشنا کنید

شیراز(پانا)- رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز ، خطاب به والدین عنوان کرد در مورد کرونا ویروس با فرزندان با زبانی ساده و متناسب با سن آنها صحبت کنید.

کد مطلب: ۱۰۹۹۲۴۴
لینک کوتاه کپی شد
کودکان را با زبان ساده با ضرورت استفاده از ماسک آشنا کنید

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مهرزاد لطفی در یکصد و بیست و چهارمین نشست ستاد مدیریت بیماری کووید ۱۹ در دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: به واسطه تماس بیشتری که کودکان با محیط اطراف و اجسام دارند، پدر و مادر باید نقش کودکان در شیوع و کنترل این بیماری را بیشتر و مهمتر از پیش، در نظر بگیرند.

لطفی با ابراز تاسف از موارد مرگ و میر مبتلایان استان فارس در روزهای اخیر، بر اهمیت توجه به راهکارهای ارتقای دانش و آگاهی مردم، رعایت موارد پیشگیرانه از شیوع بیماری کرونا و مخاطرات حضور در اجتماعات و معابر عمومی، همچنین اهمیت حضور در منزل برای قطع چرخه انتقال این ویروس، تاکید کرد.

او ضمن اعلام انجام هزار و ۷۷۲ مورد نمونه آزمایش کرونا طی روز گذشته تاکنون در فارس؛ به بررسی آمار مبتلایان، موارد مرگ و میر، افراد بستری و بهبودیافته، روند خدمت رسانی به مبتلایان و موارد مشکوک در مراکز درمانی و عملکرد مراکز آزمایشگاهی تشخیصی کروناویروس پرداخت.

فرآیندهای مربوط به مدیریت حجم بالای مراجعان به ویژه مبتلایان به کرونا به مراکز درمانی نیز دیگر محور این نشست بود که با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز بررسی شد.

دیگر معاونان و مدیران ارشد دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این نشست به بیان توضیحاتی درباره اقدامات حوزه خود در راستای بسیج ملی مبارزه با کروناویروس در فارس پرداختند.
یکصد و بیست و چهارمین نشست ستاد مدیریت بیماری کووید ۱۹ در دانشگاه علوم پزشکی شیراز صبح امروز، در دفتر ریاست دانشگاه و با حضور معاونان، مدیران و مسوولان ارشد دانشگاه برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار