دیدار اعضای تیم مجازی سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی با معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان

علمی: زیبا  و با کیفیت کار کردن بهتر از سخت کار کردن است

تبریز(پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی استان آذربایجان شرقی به همراه اعضای تیم مجازی سازمان دانش آموزی ضمن دیدار با معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گزارشی از عملکرد این تیم ارائه داد.

کد مطلب: ۱۰۹۹۲۳۵
لینک کوتاه کپی شد
دیدار اعضای تیم مجازی سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی با معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی ضمن تشکر از ابتکار عمل و خلاقیت تیم مجازی سازمان دانش آموزی استان گفت: این ابتکار نشان دهنده این است که شما با احساس نیازهای اولویت دار دوران کرونایی، اقدام به این کار کرده اید و در این مدت بهترین محتوی ها از استان آذربایجان شرقی در کشور بوده است.

طاهر علمی ضمن اشاره به اینکه آموزش و پرورش تا کنون در تمامی فعالیت های خود به صورت حضوری پیش رفته بود و تجربه فعالیت مجازی نداشت، ادامه داد: دوران کرونا فرصتی شد تا بتوانیم استعدادها و پتانسیل های دانش آموزان را کشف کنیم و ظرفیتهای زیادی از دانش آموزان با شکستن تفکرها و روشهای عادی شکوفا شد.

وی با تاکید بر اینکه بیش از ۳ هزار محتوای تولیدی در استان ایجاد شده است، ادامه داد: استان آذربایجان شرقی توانسته است تا کنون رتبه اول تولید محتوا در کشور را از آن خود کند.

علمی در ادامه با تاکید بر اینکه در تیم مجازی سازمان دانش آموزی همه با مسئولیت پذیری در کارشان پیش می روند، تصریح کرد: اولین هدف در راس تمامی امور تعلیم و تربیت، ساختن انسان است. انسان موانعی در درون خود برای مقابله با تربیت دارد که هنر تربیت، رفع موانع موجود برای تعلیم و تربیت است.

رسیدن به اهداف تربیتی بستگی به ابزارهای تربیتی دارد و در صورتی که این ابزارها فراهم شود به خوبی به این اهداف خواهیم رسید.

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان در ادامه ضمن تاکید بر اینکه باید به همان میزان که به آموزش دانش آموزان دقت داریم به پرورش آنها نیز اهمیت بدهیم، گفت: دوران دانش آموزی، دوران کشف استعدادهاست و افزایش احساس مسئولیت پذیری نیز به دلیل اهمیت آن باید با جدیت تمام پیگیری شود.

علمی با اشاره به اینکه ایجاد انگیزه در بین جوانان برای ورود به فضای مجازی بسیار مهم است، عنوان کرد: زیبا و با کیفیت کار کردن بهتر از سخت کار کردن است و این کار استعدادها و توانایی های دانش آموزان را تقویت می کند و نیز انگیزه ی لازم را برای ورود هدفمند و مفید دانش آموزان به فضای مجازی افزایش می دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار