امکان تمدید انتقال موقت درون استانی فرهنگیان متقاضی در فارس فراهم شد

شیراز(پانا)- رئیس اداره امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش فارس از امکان تمدید انتقال موقت درون استانی فرهنگیان متقاضی در فارس خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۹۲۱۹
لینک کوتاه کپی شد
امکان تمدید انتقال موقت درون استانی فرهنگیان متقاضی در فارس فراهم شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، وحید رضا نظام الملکی با اعلام این خبر گفت: با توجه به شرایط بیماری کرونا و به استناد مصوبه کمیته توسعه مدیریت اداره کل آموزش و پرورش استنان فارس، برای جلوگیری از رفت و آمد غیر ضروری همکاران، انتقال موقت درون استانی همکاران فرهنگی متقاضی قابل تمدید است.

نظام الملکی افزود: تمدید انتقال موقت همکاران واجد شرایط صرفا برای آخرین مقصدی که در حال حاضر اشتغال به کار دارند امکان پذیر است و این تمدید از اول مهر ماه 99 تا پایان شهریور 1400 است.

او افزود: متقاضیان واجد، شرایط لازم است از 31 تیر ماه لغایت 9 مرداد ماه جاری ، با مراجعه به سامانه هوشمند معلم نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

رئیس اداره امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش فارس به برخی از شرایط تمدید انتقال موقت فرهنگیان در استان فارس اشاره کرد و گفت: تمدید انتقال موقت همکاران زن متقاضی نواحی چهارگانه شیراز و شهرستان‌های رستم ، ممسنی و فسا ،صرفا برای دوره ابتدایی و رشته شغلی آموزگاری است.

نظام الملکی افزود: تمدید انتقال موقت واجدین شرایط بین نواحی چهار گانه شیراز نیز در صورت نیاز در رشته اصلی ،با درخواست ناحیه و تائید گروه طرح و برنامه بلامانع است.

او جدول زمانبندی فرایند تمدید انتقال موقت داخل استان برای سال تحصیلی 1400-1399 را به شرح زیر اعلام کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار