مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس خبرداد:

مشترکین تجاری با حداقل 10 درصد صرفه جویی در برق مشمول پاداش می‌شوند

شیراز(پانا)- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس اظهار کرد: مشترکین تجاری درصورت کاهش 10 درصد دیماند مصرفی نسبت به 3 ساعت قبل ساعات توافق شده برای همکاری در بازه زمانی اول تیر تا پایان مرداد سال جاری از ساعت 11 الی 15 مشمول پاداش همکاری خواهند شد.

کد مطلب: ۱۰۹۹۲۱۲
لینک کوتاه کپی شد
مشترکین تجاری با حداقل 10 درصد صرفه جویی در برق مشمول پاداش می‌شوند

احمدرضا خسروی با بیان اینکه حدود 11 درصد مشترکین استان فارس را مشترکین تجاری تشکیل می‌دهند،گفت: در سال گذشته تعداد 160 مشترک تجاری درسطح استان فارس در طرح‌های پیک سایی برق مشارکت کردند و مشمول دریافت 1041 میلیون ریال پاداش شدند.

خسروی با بیان اینکه تاکنون مشترکین تجاری همکاری خوبی در زمینه استفاده بهینه از انرژی برق انجام داده‌اند، گفت: درسال گذشته 307 تفاهم نامه با مشترکین تجاری منعقد شد که این امر کاهش 1.18 مگاواتی بار دراین بخش را به دنبال داشت.

او با اشاره به منعقد شدن 229 تفاهم نامه با مشترکین تجاری اظهار امیدواری کرد که با امضای تفاهم نامه‌های یادشده و به کارگیری روش‌های مدیریت مصرف، میزان مصرف برق در بخش تجاری استان ده درصد کاهش یابد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، جایگزین کردن لامپ‌های LED به جای لامپ های پرمصرف رشته‌ای، گازی، مدادی وخاموش کردن و استفاده از دور کند کولرهای آبی و سایر وسایل سرمایشی و تنظیم دمای کولرهای گازی روی 24 و استفاده از سایه بان بروی کولرها از جمله راهکارهای مفید در زمینه مدیریت مصرف برق در واحدهای تجاری دانست و افزود: وسایل برقی بخش تجاری از جمله لوازم روشنایی، تجهیزات سرمایشی،یخچال‌ها و فریزرها مصرف بالایی دارند که با تعمیرات به موقع آنها، انتخاب محل مناسب برای این وسایل درمغازه‌ها، شرکت‌ها و ساختمان‌های تجاری و بازارها و پاساژها و جلوگیری از اتلاف انرژی با استفاده از پنجره‌های دوجداره و درب‌های اتوماتیک می‌توان مصرف برق را کاهش داد.

خسروی تصریح کرد: خاموش کردن سایر لوازم برقی پس از خروج از محل کار، بهره گیری هرچه بیشتر از نور طبیعی در روز از دیگر راهکار‌های صرفه جویی انرژی برق در واحد‌های تجاری هستند که با به کار گیری آنان درمصارف بخش تجاری به میزان قابل توجهی صرفه جویی خواهد شد.

به گفته او مشترکین استان فارس، با کاهش و مدیریت مصرف برق و حذف موارد غیرضروری به ویژه در ساعات 13-17 ، صنعت برق استان را در عبور موفق از اوج بار تابستان سال جاری و ارائه هرچه بیشتر خدمات و تامین برق پایدار یاری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار