داروخانه‌ها در اولویت تامین ماسک قرار گرفتند

تهران (پانا) - رئیس ستاد مقابله با کرونای وزارت صمت با بیان اینکه داروخانه‌ها در اولویت تامین ماسک قرار گرفتند، می‌گوید هیچ کمبودی در کشور وجود ندارد و ماسک‌های صنعتی و کارگاهی به صورت نامحدود عرضه می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۹۹۲۰۹
لینک کوتاه کپی شد
داروخانه‌ها در اولویت تامین ماسک قرار گرفتند

به گزارش مهر، جمشید گلپور با تاکید بر اینکه داروخانه‌ها در اولویت تأمین ماسک قرار گرفتند، گفت: هیچ‌گونه کمبودی در حوزه تولید و توزیع ماسک وجود ندارد و هم اکنون داروخانه‌ها در اولویت تأمین و توزیع ماسک قرار گرفته‌اند.

وی افزود: بر این اساس هر داروخانه‌ای که احساس کمبود کرده و ماسک کافی در اختیار ندارد می‌تواند مراتب را به ستاد مقابله با کرونای وزارت صمت اطلاع دهد تا به صورت نامحدود، ماسک در اختیار آن قرار داده شود.

رئیس ستاد مقابله با کرونای وزارت صنعت، معدن و تجارت خاطرنشان کرد: هیچ عذری برای کمبود ماسک از سوی داروخانه‌ها پذیرفته شده نیست و بنابراین داروخانه‌ها مکلف هستند تا نسبت به تأمین نیازهای مردم به نرخ مصوب اقدام نمایند.

گلپور با بیان اینکه ماسک‌های کارگاهی نیز به صورت مکمل ماسک‌های صنعتی در داروخانه‌ها عرضه خواهند شد، گفت: مردم امتناع از عرضه ماسک در داروخانه‌ها را گزارش کنند؛ ضمن اینکه سامانه جامع انبارها موضوع رصد ماسک‌های توزیع شده را در دستور کار قرار داده و با متخلفان بدترین برخورد صورت خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار