محمدی: از محتواهای برگزیده ارسالی به شبکه رشد به صورت ویژه قدردانی می‌شود

تهران (پانا) - سرپرست دفتر انتشارات و فناوری آموزشی بر توسعه محتوایی شبکه ملی مدارس کشور(رشد)، لزوم پشتیبانی از معلمان و دانش‌آموزان این مرز و بوم و همکاری همه معلمان خوش‌ذوق، خلاق و توانمند تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۰۹۹۱۸۴
لینک کوتاه کپی شد
محمدی: از محتواهای برگزیده ارسالی به شبکه رشد به صورت ویژه قدردانی می‌شود

به گزارش روابط عمومی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی به نقل از دفتر انتشارات و فناوری آموزشی، محمدابراهیم محمدی در نشست با همکاران دفتر در خصوص توسعه محتوایی شبکه ملی مدارس ایران اظهار کرد: «توسعه محتوایی شبکه ملی مدارس کشور (رشد) و لزوم پشتیبانی از معلمان و دانش‌آموزان این مرز و بوم، به همکاری همه معلمان خوش‌ ذوق، خلاق و توانمند در زمینه تولید انواع محتواهای آموزشی براساس پایه‌های تحصیلی نیاز دارد.»

سرپرست دفتر انتشارات و فناروی آموزشی انواع قالب‌های ارائه محتوا را چنین برشمرد: «انواع فیلم، پاورپوینت‌های تعاملی، آزمون‌های الکترونیکی، بازی‌های آموزشی، فایل‌های صوتی و تصویری و دیگر انواع رسانه‌های مرتبط با سرفصل‌ها و درس‌های پایه‌های تحصیلی.»

محمدی در ادامه صحبت‌های خود، ضمن توجه به محتواهای موجود، به تهیه منابع تکمیلی درس‌های عملی و مهارتی همه دوره‌های تحصیلی تأکید کرد.

سرپرست دفتر انتشارات و فناوری آموزشی روش‌های ارتباطی معلمان با سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی را ارسال فایل‌ها و بارگذاری محتوا در فضاهای ابری نظیر «وان‌درایو»، «گوگل‌درایو» و «دراپ‌باکس» و یا از طریق لینک به وب سایت دفتر دانست.

محمدی همچنین از آثار برتر رسیده به سازمان تقدیر کرد و گفت: «ده اثر نخست از نظر کیفی، به صورت ویژه مورد تقدیر قرار خواهند گرفت. تقدیر شامل کادر اداری مدرسه‌های همکار نیز خواهد شد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار