امسال ۱۰۰ کیلومتر از راه آهن اردبیل- میانه ریل گذاری می شود

اردبیل (پانا)- استاندار اردبیل اعلام کرد با برنامه ریزی های اعتباری و اجرایی امسال ۱۰۰ کیلومتر از راه آهن اردبیل- میانه ریل گذاری می شود.

کد مطلب: ۱۰۹۹۱۷۴
لینک کوتاه کپی شد
امسال ۱۰۰ کیلومتر از راه آهن اردبیل- میانه ریل گذاری می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل،اکبر بهنام جو در جریان بازدید از قطعه اول راه آهن که در حال ریل گذاری است، اظهار کرد: ریل گذاری تا ماه آینده به ۲۵ کیلومتر می رسد و برنامه‌ریزی می‌کنیم که هم منابع مالی و هم مصالح که در حال تامین شدن است ماهانه ۱۰ کیلومتری ریل گذاری کنیم تا امسال به وعده ۱۰۰کیلومتر جامه عمل بپوشانیم.

او افزود: در روزهای آینده معاون وزیر راه و مدیرعامل شرکت زیرساخت از استان و راه‌آهن بازدید خواهد داشت تا برنامه‌ریزی لازم انجام گیرد که در کنار انجام کار روسازی که به خوبی پیش می‌رود، زیرسازی را هم خوب جمع کنیم تا کل زیرسازی را به اتمام برسانیم.

استاندار اردبیل تصریح کرد: منابع اعتباری مصوب راه‌آهن منابع خوبی است. امسال نزدیک به ۱۰۷۰ میلیارد تومان مصوب شده که نزدیک ۲۷۰ میلیارد تومان جذب شده و الباقی در حال تخصیص است.

بهنام جو ادامه داد: امیدوارم بتوانیم تا اول مهر ماه تا ۷۰۰ میلیارد تومان جذب کنیم که بتوانیم را آهن را با شتاب مناسب به پیش ببریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار