ریس اداره نهضت و سوادآموزی ناحیه یک ری : هدف ما ریشه کنی بی سوادی است

شهرری(پانا)- ریس اداره نهضت و سواد آموزی ناحیه یک ری از برگزاری امتحانات سواد آموزان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرری خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۹۱۷۱
لینک کوتاه کپی شد
ریس اداره نهضت و سوادآموزی ناحیه یک ری : هدف ما ریشه کنی بی سوادی است

عباس یوسف اوغلو ریس اداره نهضت و سوادآموزی ناحیه یک ری اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا کلاس های از بهمن ماه به صورت مجازی برگزار می شد که پس از پایان دوره تحصیلی آزمون پایان دوره ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی صبح امروز برگزار شد.

او در ادامه افزود: پس از اخذ مجوز این آزمون در سه قطب قیامدشت، خاور شهر و دولت‌آباد برای دوره انتقال(پایان پایه ششم)، تحکیم(تحکیم دوره سواد آموزی) و سوادآموزی(پایان پایه سوم ابتدایی) برگزار شد.

یوسف اوغلو بااشاره به شیوع ویروس کرونا از غیبت ۹۰ درصد سوادآموزان خبر داد و اذعان داشت: سوادآموزانی که موفق به شرکت در این دوره از آزمون نشدند می توانند در آزمون های تجدیدی شرکت کنند.

ریس اداره نهضت و سوادآموزی ناحیه یک ری در ادامه بیان کرد: پس از پایان دوره‌ها سوادآموزان می توانند کارنامه های خود را دریافت کنند و در پایه های بعدی ادامه تحصیل دهند.

یوسف اوغلو در رابطه با سازمان نهضت و سوادآموزی گفت: هدف اصلی ما ریشه کنی بی سوادی و پیشبرد جامعه به جامعه‌ای متمدن تر ، تحصیل کرده است زیرا افزایش سطح سواد اولیاء مدارس با رویکرد بهتری مواجه می شوند .

خبرنگار:نوریه احمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار