بیش از۹۰۰۰ ماموریت امداد و نجات در ۴ ماهه نخست سال

تهران (پانا) - رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از انجام ۹ هزار و ۱۶۰ ماموریت امداد و نجات از ابتدای سال جاری تا ۲۴ تیرماه خبر داد و گفت در ۳ ماهه نخست سال جاری ۵۰۷ سورتی پرواز بالگرد برای عملیات امداد و نجات هوایی انجام شد.

کد مطلب: ۱۰۹۹۱۶۴
لینک کوتاه کپی شد
بیش از۹۰۰۰ ماموریت امداد و نجات در ۴ ماهه نخست سال

به گزارش روابط عمومی هلال احمر، مهدی ولی پور با اشاره به گزارش عملیات امداد و نجات از اول فرودین تا ۲۸ تیرماه سال جاری، گفت: در این مدت ۹ هزار و ۱۶۰ ماموریت امداد و نجات از سوی تیم های امدادی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر انجام شده است.

وی با تاکید بر امدادرسانی به ۸۲ هزار و ۷۲۵ نفر طی ۴ ماه گذشته، افزود: از این تعداد ۳ هزار و ۵۰۲ مصدوم و افراد گرفتار در حوادث جوی، ترافیکی، ساحلی و کوهستان نجات داده شدند، به علاوه به ۹ هزار و ۲۲ آسیب دیده و در راه مانده هم به صورت اضطراری اسکان داده شد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر درباره اعزام مصدومان به مراکز درمانی به صورت زمینی و هوایی، گفت: از ابتدای سال تا ۲۸ تیرماه ۴ هزار و ۵۶۱ مصدوم توسط تیم های امدادی جمعیت هلال احمر به صورت زمینی و هوایی به مراکز درمانی منتقل شدند.

ولی پور به انجام ۵۰۷ سورتی پرواز در سه ماهه نخست سال جاری برای انجام ماموریت های امدادی اشاره و تاکید کرد: بالگردهای امدادی جمعیت هلال احمر در این مدت ۳۰۸ساعت پرواز کردند و ۷۷۲ امدادگر و۹ هزار و ۹۵۰ کیلوگرم بار امدادی منتقل کردند؛ به علاوه ۳۸ مصدوم هم در قالب عملیات امداد و نجات هوایی با بالگرد به بیمارستان منتقل شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار