نماینده مردم طالقان ، نظرآباد و ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی:

انسجام مجلس و دولت سبب حل مشکلات مردم می شود

کرج (پانا)- نماینده مردم طالقان ، نظرآباد و ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص تعامل مجلس و دولت گفت انسجام بین دولت و مجلس سبب حل مشکلات مردم می شود.

کد مطلب: ۱۰۹۹۱۰۴
لینک کوتاه کپی شد
انسجام مجلس و دولت سبب حل مشکلات مردم می شود

به گزارش ایرنا، علی حدادی نماینده مردم طالقان، نظرآباد و ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی گفت: مقام معظم رهبری و دیدار ویدئو کنفرانسی که با نمایندگان مجلس داشتند، نقشه راه مجلس یازدهم را ترسیم فرمودند.

وی ادامه داد: به دنبال این بیانات مقام معظم رهبری ، بیشتر نگاه نمایندگان مجلس به ظرفیت های مختلف درون کشور و توانمندی ها معطوف شد.

حدادی افزود: مقام معظم رهبری تاکید ویژه ای برحل مشکلات کشور در سایه تعامل دولت و مجلس داشتند و مجلس می تواند موتور محرکه دستگاه های اجرایی باشد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با تعامل در مجموعه کشور شامل قوای مقننه، قضاییه، مجریه می توان در کنار مردم به معنای واقعی قرار گرفت .

حدادی اضافه کرد: بنابر این مجلس مطالبات مردم را در بخش قانونگذاری پیگیری و بررسی خواهد کرد.

وی تاکید کرد: مردم را باور کنیم و درمسیر مقام معظم رهبری باید حرکت داشت بطوریکه در اجرا به طور جدی در کف جامعه واقعیت ها را ببینیم و پیگیری هایی که لازم است انجام شود.

تحریم ها وابستگی به بودجه نفتی را کاهش داد

نماینده مردم طالقان ، نظرآباد و ساوجبلاغ در ادامه گفت: تحریم سبب کاهش وابستگی کشور به بودجه نفتی شده که همین امر هم در بیانیه گام دوم انقلاب مورد تاکید است.

وی اضافه کرد: ازسوی دیگر ظرفیت های بسیاری در کشور است که از جمله آنها ورود به بحث اقتصاد دانش بنیان مانند شهرک تحقیقاتی دانش بنیان کاوش در استان البرز است که باید مدنظر قرار گیرد.

حدادی اظهار کرد: همچنین در بخش کشاورزی به ظرفیت های بزرگ کشور و صنایع تبدیلی توجه ویژه داشت.

وی افزود: بخش گردشگری نیز زمینه و بسترمناسبی است که جایگزین نفت شود بنابراین باید ابتدا ظرفیت های اقتصادی را شناخت و برنامه اجرایی داشت .

این نماینده مجلس در خصوص موضوع برجام نیز گفت: در بحث برجام کشورهای اروپایی و استکبار جهانی قابل اعتماد نیستند چراکه دشمنان نظام اسلامی تلاش برای تسلیم شدن ما را دارند بنابراین باید امروز هرچه بیشتر بر روی بحث های مهمی از جمله اقتصاد مقاومتی که کارایی لازم را دارد باید توجه داشته باشیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار