شیوه نامه جشنواره فرهنگی و هنری مهتاب در نور منتشر شد

تبریز(پانا) - معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری" مهتاب در نور "کشوری با موضوع حجاب و عفاف خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۹۱۰۲
لینک کوتاه کپی شد
شیوه نامه جشنواره فرهنگی و هنری مهتاب در نور منتشر شد

طاهر علمی افزود: وزارت آموزش و پرورش در راستای تحقق سند تحول بنیادین و مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی، بر اساس شیوه نامه اداره کل آموزش و پرورش تهران به عنوان دبیرخانه جشنواره، در راستای باورمندی و اعتقاد به آموزه های دینی و افزایش و تعمیق تمایل درونی به حیا و عفاف، "جشنواره فرهنگی و هنری مهتاب در نور" ویژه دانش آموزان و فرهنگیان، برگزار می کند.

معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان ادامه داد: طبق شیوه نامه پیوستی، این جشنواره از 25 تیر تا پایان شهریور ماه سال جاری با رویکرد عفاف و حجاب و سبک زندگی عفیفانه در دو بخش فرهنگیان با سه محور مقاله نویسی، مسابقه کتابخوانی و ارسال تجربیات و ایده های نو و خلاقانه و در بخش دانش آموزی برای مقاطع ابتدائی، متوسطه اول و متوسطه دوم با محورهای نقاشی، قصه گویی، مسابقه کتابخوانی، عکاسی، دلنوشته، طراحی پوستر، تولید پادکست، تولید فیلم یک دقیقه ای، طراحی لباس و مسابقه خاطره نویسی خواهد بود.

به گفته علمی، همکاران محترم و فرزندان دانش آموزان شان می توانند در رشته های اعلامی آثار خود را به دبیرخانه جشنواره (اداره کل آموزش و پرورش تهران) ارسال کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار