سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر:

در تلاش برای بهره برداری حداکثری از ظرفیت مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی استان هستیم

بوشهر(پانا)- سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت برای بهره برداری حداکثری از ظرفیت مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی استان در حال تلاش و برنامه ریزی هستیم .

کد مطلب: ۱۰۹۹۰۹۲
لینک کوتاه کپی شد
در تلاش برای بهره برداری حداکثری از ظرفیت مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی استان هستیم

به گزارش اداره اطلاع‌ رسانی و روابط‌ عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، سید حسن لواسانی فرد در بازدید از مرکز مشاوره و خدمات رواشناختی دانش آموزان استان بوشهر با بیان اینکه سند تحول بنیادین به عنوان سند راهبردی به توسعه خدمات مشاوره ای تاکید دارد، اظهار کرد: باید تلاش شود تا از ظرفیت مراکز مشاوره‌ای آموزش و پرورش در راستای ارائه خدمات به دانش آموزان، فرهنگیان، خانواده ها و مردم استفاده بهینه شود.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا ادامه داد: با توجه به شرایط جامعه، مراکز مشاوره ای به انجام خدمات به صورت غیرحضوری، اهتمام ویژه داشته باشند.

لواسانی فرد با بیان اینکه مرکز مشاوره و خدمات رواشناختی دانش آموزان بوشهر یکی از مراکز فعال استان است، افزود: نوسازی این مرکز در دستور کار معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل قرار گرفته است و تلاش می کنیم تا مهرماه سال جاری، این عملیات به پایان برسد.

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر اضافه کرد: در این مرکز خدمات روانشناختی، روان درمانی، مددکاری، مشاوره ازدواج، خانواده، مشاوره تحصیلی، سازشی، کنکور، انتخاب رشته دانشگاهی، مشاوره کودکان و نوجوانان، اختلالات یادگیری، آزمون‌های هوش، شخصیت، سازگاری، ازدواج و مهارت‌های زندگی به جامعه هدف ارائه می شود.

گفتنی است مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی دانش آموزان بندر بوشهر که در خیابان امام خمینی، بعد از میدان قدس، جنب کلانتری مصلی قرار دارد، همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 8 تا 12 صبح و 17:30 تا 20:30 به صورت حضوری و یا از طریق شماره های - 33322311 مشاوره تلفنی ارائه می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار