واکنش متفاوت کدخدایی به احتمال انتصابش به عنوان رئیس دیوان محاسبات

تهران (پانا) - سخنگوی شورای نگهبان درباره خبرهای با عنوان احتمال انتصاب وی به عنوان رئیس دیوان محاسبات توضیحاتی ارائه کرد.

کد مطلب: ۱۰۹۹۰۸۲
لینک کوتاه کپی شد
واکنش متفاوت کدخدایی به احتمال انتصابش به عنوان رئیس دیوان محاسبات

عباسعلی کدخدایی در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: «ما که زور بر هم زدن هیچ دفتری را نداریم چه برسد به روزنامه شرق! البته اگر زورش هم بود این را صحیح نمی‌دانستیم، چرا که ساحت خبرنگار و رسانه احترامی بس زیاد می‌طلبد. "شرق" اما بگوید چرا در بیان اخبار کذبی همچون گزینه بودن بنده برای دیوان محاسبات عجله می‌کند؟! فاستبقوا الخیرات!»

روز گذشته روزنامه شرق در گزارشی درباره گزینه‌های ریاست دیوان محاسبات، از عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان نیز به عنوان یکی از گزینه‌های جدی برای کسب این جایگاه خبر داده بود.

اشاره سخنگوی شورای نگهبان به احترام به ساحت خبرنگار و رسانه و طرح موضوع بر هم زدن دفتر به اتفاق عصر روز گذشته در روزنامه شرق برمی‌گردد. عصر دیروز حمید بقایی، معاون محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهوری سابق بعد از چاپ خبری با عنوان «ماجرای فرار از کشور معاون احمدی‌نژاد» در روزنامه شرق به صورت سرزده در تحریریه این روزنامه حضور یافت. حضوری که اتفاقات و خساراتی را به دنبال داشت. اتفاقی که مهدی رحمانیان، مدیر مسئول روزنامه شرق درباره آن اینگونه توضیح داد: «خبری را باشگاه خبرنگاران جوان کار کرده بود که اعتماد آنلاین نیز آن را منتشر کرده بود. روزنامه‌نگاران ما نیز براساس آن گزارشی را کار کردند که عمده مطلب به گفته‌های وکیل آقای بقایی اختصاص داشت که عملا روایت فرار را تکذیب کرده بود. در واقع مطلب ما، روایتی از تکذیب فرار آقای بقایی بود. این درحالی است که امروز آقای بقایی به همراه گروهی که آقای عبدالرضا داوری نیز با آنان بوده، به دفتر روزنامه آمدند که در جریان آن رفتارهای ناپسندی هم انجام داده اند. آقای بقایی حتی تلویزیون دفتر من را شکست؛ البته تا زمانی که به دفتر برسم، ماموران کلانتری آمده و آنها نیز رفته بودند. آقای بقایی می‌توانست این موضوع را از هزار راه دیگر همچون انتشار جوابیه یا شکایت به دادگاه رسانه پیگیری کند، اما آخرین راه را انتخاب کرد. به هر حال، ایشان هشت‌سال در قامت مسوول دولتی و معاون رییس جمهوری این کشور فعالیت کرده و این موضوع تاسف آور است. مردم باید بدانند که توجهی به این پوپولیست بازی‌ها که از محمدرضا شجریان تعریف کنند و حرف از خواننده‌های خارج‌نشین بزنند، توجهی نشان ندهند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار